Data rozpoczęcia szkolenia:

21.11.2024

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Rozwój kompetencji uczestników szkolenia w zakresie zasad wypełniania poszczególnych raportów sprawozdania FINREP jednostkowy. Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie miał uporządkowaną wiedzę z zakresu sprawozdawczości i będzie potrafił:

  • Przypisać aktywa i pasywa banku do odpowiednich portfeli
  • Przygotować raporty – noty bilansowe
  • Identyfikować ekspozycje restrukturyzowane i nieobsługiwane
  • Przygotować raporty dotyczące rachunku wyników

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  1. Uzyskanie wiedzy o przygotowaniu sprawozdań FINREP jednostkowy
  2. Przykładowe raporty wraz z opisem wypełniania do wykorzystania w Banku

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do pracowników rozpoczynający pracę w komórkach odpowiedzialnych za sprawozdawczość oraz pracowników, którzy przygotowują sprawozdania obligatoryjne, a chcą usystematyzować swoją wiedzę.

PROWADZĄCA: Joanna Pankowska – ukończyła studia magisterskie w zakresie informatyki na Politechnice Gdańskiej, ponadto absolwent studiów podyplomowych w zakresie prawa bankowego na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów pomagisterskich na Politechnice Gdańskiej. W trakcie kariery zawodowej uczestniczyła w wielu dużych projektach, m.in. projektów dotyczących systemów informatycznych dla sektora bankowego, w tym projektów realizacji systemów analitycznych dla bankowości. Prowadziła wdrożenia sprawozdawczości obligatoryjnej w zakresie WEBIS, FINREP, COREP, LE, NB300 i MONREP.

CENA: 290 zł/os brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 14.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

Sprawozdawczość Nowy FINREP jednostkowy – omówienie raportów i ćwiczenia

    1. Rodzaje raportów
    2. Segmentacja
    3. Podstawowe definicje
    4. Podział produktowy
    5. Formularze FINREP ITS (Fnn)
    6. Formularze FBN
    7. Formularze FRN
    8. Formularze FIN

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .