Banki spółdzielcze, ze względu na tradycję i specyfikę działania powinny budować swoją siłę w oparciu o znajomość regionu i lokalnego rynku oraz przez mocną ofertę produktową. Jednak głównym elementem decydującym o sukcesie w procesie sprzedaży powinny być wysokie kompetencje personelu.
Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej oferuje wsparcie w tym obszarze poprzez realizację profesjonalnych szkoleń sprzedażowych i marketingowych.

Nasze szkolenia adresujemy do:

Szkolenia zrealizują trenerzy posiadające kilkunastoletnie doświadczenie sprzedażowe – zarówno zawodowe jak i szkoleniowe. Tylko wiedza przekazana przez praktyków ma realny wpływ na codzienną pracę uczestników szkoleń.

Poznaj naszą ofertę szkoleń:

Szkolenia dla pracowników sprzedażowych

Warsztaty kierujemy do osób, które pracują na co dzień na sali operacyjnej i zajmują się bezpośrednią obsługą klienta.

  1. Rozwój kompetencji handlowych – automotywacja, komunikacja biznesowa
    i budowanie długofalowych relacji z klientem
  2. Dosprzedaż produktów i usług bankowych
  3. Przełamywanie barier sprzedażowych i skuteczna prezentacja produktów bankowych oraz produktów ubezpieczeniowych

Szkolenia koncentrują się na wzmocnieniu postawy i umiejętności potrzebnych do aktywnego podejmowania działań sprzedażowych. Zakładają metodykę warsztatową, gdzie każdy uczestnik szkolenia przećwiczy prowadzenie rozmowy i sprzedaży wobec klienta w odniesieniu do produktów i usług promocyjnych lub priorytetowych dla banku, stworzy mapę  korzyści dla typowych dla banku produktów i nauczy się przełamywać bariery sprzedażowe.

Szkolenia dla menedżerów sprzedaży

Do których kierujemy osobne tematy. Szkolenia obejmują budowanie strategii sprzedażowej, zarządzanie podległym zespołem, motywowanie personelu.

  1. Zarządzanie motywacyjne i motywacja pracowników działów sprzedaży
  2. Zarządzanie działaniami zespołu sprzedawców w banku.

Szkolenia dla kadry zajmującej się marketingiem

Uczestnicy warsztatów uzyskają wiedzę, jak odnaleźć się we współczesnych social mediach, pozyskiwać nowych środków komunikacji z klientem, a co za tym idzie wzrostu sprzedaży i dystrybucji.

  1. Marketing w Banku Spółdzielczym – część I
  2. Marketing w Banku Spółdzielczym – część II
  3. Nowoczesne techniki i narzędzia marketingowe
  4. Prawne aspekty działań marketingowych.

Prezentowane tematy są jednymi z wielu jakie możemy Państwu zaoferować.  Jeżeli interesują Państwa inne zagadnienia prosimy o kontakt w celu przedstawienia indywidualnych propozycji tematycznych i programowych.