Data rozpoczęcia szkolenia:
13.05.2024
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:00
Opis szkolenia:
CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenie jest omówienie zagadnień kwalifikacji różnych wydatków ponoszonych przez banki i ich konsekwencji na gruncie podatku dochodowego CIT, Vat i PIT oraz ich usystematyzowanie w kontekście istotnym dla działalności banków.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Uczestnicy szkolenia usystematyzują swoja wiedzę na temat kwalifikacji niektórych wydatków do kosztów podatkowych, rozliczenia z kontrahentami i pracownikami na gruncie podatków CIT VAT oraz PIT
ADRESACI: Szkolenie kierowane jest do pracowników służb finansowych, w tym głównych księgowych, zajmujących się na co dzień zagadnieniami z dziedziny kosztów i podatków.
PROWADZĄCA:LIDIA SZAJNOWSKA – ekonomista, posiada wiedzę i wieloletnie doświadczenie praktyczne w bankowości spółdzielczej, jak i w innych sektorach gospodarki. Doświadczony analityk w dziedzinie rachunkowości i ogólnego prawa podatkowego, w tym m.in. problemów wynikających ze styku prawa bilansowego z prawem podatkowym. Doświadczony wykładowca, nauczyciel akademicki w szkołach wyższych oraz prowadzący szkolenia z dziedzin rachunkowości i podatków.
CENA: 290 zł/os brutto
Każda kolejna osoba z banku – 260zł brutto
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 14.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU.
1. Koszty Reprezentacji i reklamy
a) Definicje reklamy i reprezentacji ( podobieństwa i róznice)
b) Koszty poczęstunków dla kontrahentów
c) Prezenty i drobne upominki dla kontrahentów a CIT , PIT i VAT
d) Koszty imprez, świąt, jubileuszy itp.
e) Konkursy, nagrody, sprzedaż premiowana
2. Koszty na rzecz pracowników
a) Imprezy pracownicze i wyjazdy integracyjne
b) nieodpłatne przekazania towarów i świadczenia na rzecz pracowników ( paczki świąteczne, bony zakupowe) ,
3. Koszty na rzecz Rady Nadzorczej i Zarządu
a) nieodpłatne świadczenia na rzecz Członków Zarządu i Rady nadzorczej
b) szkolenia Rady Nadzorczej
c) udział członków Rady w imprezach integracyjnych
4. Nieodpłatne przekazania towarów i świadczenia na rzecz osób nie będących pracownikami
a) nieodpłatne przekazanie towarów:
– w ramach reklamy
– w ramach reprezentacji
– darowizny
b) Nieodpłatne przekazanie usług
c) udział w konkursach organizowanych przez bank
d) udział w imprezach okolicznościowych.
5. Drukowane materiały reklamowe i informacyjne
6. Upominki dla kontrahentów
7. Darowizny
8. Sponsoring
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .