Data rozpoczęcia szkolenia:

13.05.2024

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Celem szkolenie jest omówienie zagadnień kwalifikacji różnych wydatków ponoszonych przez banki i ich konsekwencji na gruncie podatku dochodowego CIT, Vat i PIT oraz ich usystematyzowanie w kontekście istotnym dla działalności banków.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Uczestnicy szkolenia usystematyzują swoja  wiedzę na temat kwalifikacji niektórych wydatków do kosztów podatkowych, rozliczenia z kontrahentami i pracownikami  na gruncie podatków CIT VAT oraz PIT

ADRESACI: Szkolenie kierowane jest do pracowników służb finansowych, w tym głównych księgowych, zajmujących się na co dzień zagadnieniami z dziedziny kosztów i podatków.

PROWADZĄCA:LIDIA SZAJNOWSKA – ekonomista, posiada wiedzę i wieloletnie doświadczenie praktyczne w bankowości spółdzielczej, jak i w innych sektorach gospodarki. Doświadczony analityk w dziedzinie rachunkowości i ogólnego prawa podatkowego, w tym m.in. problemów wynikających ze styku prawa bilansowego z prawem podatkowym. Doświadczony wykładowca, nauczyciel akademicki w szkołach wyższych oraz prowadzący szkolenia z dziedzin rachunkowości i podatków.

CENA: 290 zł/os brutto

Każda kolejna osoba z banku – 260zł brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 14.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU.

1. Koszty Reprezentacji i reklamy
a) Definicje reklamy i reprezentacji ( podobieństwa i róznice)
b) Koszty poczęstunków dla kontrahentów
c) Prezenty i drobne upominki dla kontrahentów a CIT , PIT i VAT
d) Koszty imprez, świąt, jubileuszy itp.
e) Konkursy, nagrody, sprzedaż premiowana
2. Koszty na rzecz pracowników
a) Imprezy pracownicze i wyjazdy integracyjne
b) nieodpłatne przekazania towarów i świadczenia na rzecz pracowników ( paczki świąteczne, bony zakupowe) ,
3. Koszty na rzecz Rady Nadzorczej i Zarządu
a) nieodpłatne świadczenia na rzecz Członków Zarządu i Rady nadzorczej
b) szkolenia Rady Nadzorczej
c) udział członków Rady w imprezach integracyjnych
4. Nieodpłatne przekazania towarów i świadczenia na rzecz osób nie będących pracownikami
a) nieodpłatne przekazanie towarów:
– w ramach reklamy
– w ramach reprezentacji
– darowizny
b) Nieodpłatne przekazanie usług
c) udział w konkursach organizowanych przez bank
d) udział w imprezach okolicznościowych.
5. Drukowane materiały reklamowe i informacyjne
6. Upominki dla kontrahentów
7. Darowizny
8. Sponsoring

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .