Data rozpoczęcia szkolenia:

28.02.2024

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest omówienie procesu wprowadzania nowego wskaźnika WIRON do oferty banków.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Dowiecie się, co to jest nowy wskaźnik referencyjny WIRON;
  • Zapoznacie się na jakim etapie jest wprowadzanie nowego wskaźnika WIRON;
  • Uświadomicie sobie jakie szanse i zagrożenia dla banku niesie ze sobą wprowadzenie nowego wskaźnika referencyjnego do oferty banku;
  • Przedstawiona zostanie analiza rynku/konkurencji

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do: zarządów banków i dyrektorów oddziałów, doradców ds. kredytów hipotecznych (mieszkaniowych), analityków kredytowych, pracowników zajmujących się procesem kredytowym

PROWADZĄCA: MONIKA TUREK – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada 20 letnie doświadczenie w bankowości, obecnie Wiodący Menadżer Produktu w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. W obecnej pracy odpowiada między innymi za kreowanie, zarządzanie i rozwój oferty produktów kredytowych dla klientów indywidualnych, w tym wdrażanie nowych produktów oraz współpraca z organami nadzorującymi rynek bankowy.

CENA: 270 zł/os brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Wskaźnik referencyjny WIRON
    1. reforma wskaźników referencyjnych
    2. charakterystyka WIRON
    3. podejście do nowej sprzedaży
  2. Praktyczne aspekty wdrożenia do oferty kredytów hipotecznych dla klientów indywidualnych opartych na wskaźniku WIRON
    1. konstrukcja produktu
    2. implementacja wskaźnika WIRON do dokumentacji klientowskiej
    3. implementacja wskaźnika WIRON do systemów bankowych
  3. Analiza konkurencji – rynek kredytów hipotecznych, trendy
  4. Pytania i odpowiedzi
  5. Podsumowanie i zakończenie

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .