Data rozpoczęcia szkolenia:
04.07.2024
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:00
Opis szkolenia:
CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest omówienie procesu wprowadzania nowego wskaźnika WIRON do oferty banków.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- Dowiecie się, co to jest nowy wskaźnik referencyjny WIRON;
- Zapoznacie się na jakim etapie jest wprowadzanie nowego wskaźnika WIRON;
- Uświadomicie sobie jakie szanse i zagrożenia dla banku niesie ze sobą wprowadzenie nowego wskaźnika referencyjnego do oferty banku;
- Przedstawiona zostanie analiza rynku/konkurencji
ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do: zarządów banków i dyrektorów oddziałów, doradców ds. kredytów hipotecznych (mieszkaniowych), analityków kredytowych, pracowników zajmujących się procesem kredytowym
PROWADZĄCA: MONIKA TUREK – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada 20 letnie doświadczenie w bankowości, obecnie Wiodący Menadżer Produktu w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. W obecnej pracy odpowiada między innymi za kreowanie, zarządzanie i rozwój oferty produktów kredytowych dla klientów indywidualnych, w tym wdrażanie nowych produktów oraz współpraca z organami nadzorującymi rynek bankowy.
CENA: 270 zł/os brutto
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
- Wskaźnik referencyjny WIRON
- reforma wskaźników referencyjnych
- charakterystyka WIRON
- podejście do nowej sprzedaży
- Praktyczne aspekty wdrożenia do oferty kredytów hipotecznych dla klientów indywidualnych opartych na wskaźniku WIRON
- konstrukcja produktu
- implementacja wskaźnika WIRON do dokumentacji klientowskiej
- implementacja wskaźnika WIRON do systemów bankowych
- Analiza konkurencji – rynek kredytów hipotecznych, trendy
- Pytania i odpowiedzi
- Podsumowanie i zakończenie
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .