Data rozpoczęcia szkolenia:

13.12.2024

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

  1. Celem szkolenia jest omówienie procesu inwentaryzacji przeprowadzanej w bankach, ze szczególnym uwzględnieniem środków trwałych, aktywów przejętych za długi, zapasów a także rozrachunków pozostałych.
  2. Celem szkolenia jest także omówienie udokumentowania procesu inwentaryzacji w banku, szczególnie w zakresie inwentaryzacji przeprowadzanej metodą spisu z natury oraz weryfikacji dokumentów.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  1. Dowiecie się Państwo jak prawidłowo przeprowadzić proces inwentaryzacji
  2. Omówione zostaną różne metody przeprowadzania inwentaryzacji

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do: pracowników działów księgowych, głównych księgowych banków spółdzielczych.

PROWADZĄCA: Anna Żurek – absolwentka Politechniki Lubelskiej w Lublinie, biegły rewident, doradca z zakresu rachunkowości oraz ekspert w Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego od kwietnia 2022 roku do chwili obecnej. Wieloletni wykładowca z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej.

CENA: 290 zł/osoba brutto 

Plan szkolenia:

GODZINY REALIZACJI ZAJĘĆ: 9.00-12.15

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Metody i terminy przeprowadzania inwentaryzacji jako element rachunkowości banku
  2. Analiza poszczególnych metod inwentaryzacji i możliwości jej zastosowania w praktyce
  3. Udokumentowanie rozpoczęcia procesu inwentaryzacji – zarządzenie w sprawie inwentaryzacji
  4. Praktyczne przeprowadzenie i udokumentowanie procesu inwentaryzacji drogą spisu z natury
  5. Praktyczne przeprowadzenie i udokumentowanie procesu inwentaryzacji drogą potwierdzenia sald
  6. Praktyczne przeprowadzenie i udokumentowanie procesu inwentaryzacji drogą weryfikacji dokumentów
  7. Rozliczenie procesu inwentaryzacji.
  8. Wnioski z przeprowadzonej inwentaryzacji będącej elementem kontroli wewnętrznej.

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .