Data rozpoczęcia szkolenia:

21.10.2024

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

  1. Poznanie parametrów gwarancji FGR, niezbędnych do prawidłowej pracy w systemie.
  2. Zdobycie wiedzy dot. funkcjonowania systemów SI OKP.
  3. Prawidłowa ewidencja gwarancji w systemie SI OKP Web PLD.
  4. Naliczenie dopłaty do odsetek i jej obsługa w systemie SI OKP Web BGK.
  5. Poprawne rozliczenie przyznanych dopłat do odsetek w systemie ewidencyjnym SI OKP.

 KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Prezentowane zagadnienia pozwolą pracownikom Banku na zdobycie kompleksowej wiedzy niezbędnej do prowadzenia prawidłowej ewidencji gwarancji FGR wraz z dopłatami do odsetek w systemach SI OKP Web PLD oraz BGK. Prezentowanie procesu na przykładach w rzeczywistym systemie SI OKP.

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do pracowników banków, które mają w swoim portfelu kredyty preferencyjne.

PROWADZĄCA: Anna Kiełkowska – absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu na kierunku Programy i Fundusze UE. Kierownik Zespołu Obsługi Sprzedaży w Banku Spółdzielczym, wieloletni praktyk w dziedzinie gwarancji BGK ( od 2013r.).

CENA: 290 zł /osoba brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Gwarancja FGR – ogólne parametry produktu niezbędne do prawidłowej pracy z systemem
  2. System SI OKP Web PLD oraz SI OKP Web BGK – co to jest i do czego służy
  3. Obsługa gwarancji w systemie
  • Wniosek limitowy i jego rezerwacja
  • Rejestracja nowych kredytów z gwarancja FGR
  • Wprowadzanie zmian/aneksów do istniejących transakcji zabezpieczonych gwarancją
  • Zmiana terminu/wysokości kredytu i/lub gwarancji
  • Rejestracja sald zadłużenia
  • Pobieranie opłaty rocznej
  • Zmiana kategorii ryzyka kredytu
  • Rejestracja zaległości/przeterminowania
  • Restrukturyzacja
  • Wezwanie do zapłaty
  • Całkowita spłata kredytu i zamknięcie gwarancji w systemie
  1. Obsługa dopłat do odsetek
  • Import transakcji w celu naliczenia dopłaty
  • Okres obowiązywania dopłaty
  • Generowanie terminarza
  • Naliczenie wysokości dopłat
  • Prawidłowe rozliczenie transakcji

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .