Data rozpoczęcia szkolenia:

08.11.2024

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Celem warsztatów jest pozyskanie wiedzy o programie MS Excel oraz nabycie praktycznych umiejętności wykorzystania arkuszy programu Excel do bieżącej pracy w banku spółdzielczym.

 KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Zapoznanie się z funkcjami i możliwościami programu Excel, które będzie można wykorzystać w pracy w banku spółdzielczym.
  • Szkolenie będzie przeprowadzone w formie warsztatów, które pozwolą aktywnie uczestniczyć i rozwiązywać zadania.
  • Szkolenie poprowadzi praktyk bankowy, który na co dzień wykorzystuje funkcje programu Excel w pracy w banku.

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do pracowników banków spółdzielczych.

PROWADZĄCY: PAWEŁ CIOŁEK Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Posiada tytuł „Dyplomowany Pracownik Bankowy” – nadany przez Związek Banków Polskich w Warszawie. Ekspert ds. księgowości śledczej w Biurze Ekspertyz Sądowych w Lublinie. Wieloletni pracownik Spółdzielczego Banku Powiatowego w Piaskach obecnie na stanowisku – specjalista ds. administrowania biznesowego aplikacji, systemów i produktów bankowych.

CENA: 270 zł/os brutto

240 zł/os brutto (osoba, który będzie uczestniczyła w całej akademii excela tzn. w czterech szkoleniach)

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

CZĘŚĆ III
1. Zaawansowane formuły programu Excel (np. licz.jeżeli, suma.jeżeli, licz.warunki, reglinp), zagnieżdżanie funkcji.
2. Formuły tablicowe – do czego służą, tworzenie tablic i formuł tablicowych.
3. Sprawdzanie poprawności danych – pełna liczba, lista rozwijana, długość tekstu, itd.
4. Formanty formularzy (przyciski, suwaki) umożliwiające tworzenie arkuszy, w których zmiany wartości wprowadza się tylko za pomocą myszki.
5. Tworzenie oraz obsługa wykresów jedno i wieloseryjnych – sterowane przyciskami umożliwiające szybką prezentację zależności, trendów.
6. Tworzenie i aktualizacja łączy w dokumencie Word do arkuszy programu Excel.

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .