Data rozpoczęcia szkolenia:

24.05.2024

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CEL SZKOLENIA:

Podczas szkolenia poznamy i oswoimy algorytmy sztucznej inteligencji oraz przetestujemy jej praktyczne zastosowania. Dowiesz się jakie algorytmy wybierać w zależności od potrzeby, jak z nimi rozmawiać, jak łączyć ich możliwości oraz jak uczyć je na własnych danych. Dzięki temu zwiększysz swoją produktywność, zautomatyzujesz pracę, podniesiesz swoją konkurencyjność oraz uwolnisz czas na inne zadania.

 KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  1. Poznanie podstaw technologii AI (artificial intelligence) / SI (sztucznej inteligencji)
  2. Identyfikacja, wybór i zastosowanie algorytmu AI do codziennych zadań
  3. Podniesienie kompetencji technologicznych i zwiększenie swojej konkurencyjności
  4. Personalizacja uczenia i rozwoju zawodowego

ADRESACI:Uczestnicy szkolenia: Wszyscy pracownicy banku.

PROWADZĄCY: Tomasz Biernacki – Trener rozwoju, kompetencji cyfrowych, kompetencji miękkich, biznesu; certyfikowany trener Stylów Myślenia FRIS®; certyfikowany trener Design Thinking®; certyfikowany edukator Adobe®. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii im. Leona Koźmińskiego, Marketingu i Reklamy w Wyższej Szkole Zarządzania / The Polish Open University, Historii na Uniwersytecie Warszawskim.

CENA: 250 zł/os brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

Poziom I: AI w narzędziach językowo-tekstowo-obrazowych
1. AI jako nowy byt technologiczny, szanse i zagrożenia, możliwości, przegląd narzędzi
2. Narzędzia językowo-tekstowe AI w rozwiązywaniu problemów i tworzeniu innowacji
– Chat GPT: Możliwości i zastosowania, ćwiczenia
– Google Bard: Możliwości i zastosowania, ćwiczenia
– Czat Bing: Możliwości i zastosowania, ćwiczenia
3. Praktyczne zastosowanie połączonych AI – ćwiczenia

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .