Data rozpoczęcia szkolenia:

12.06.2024

Data zakończenia szkolenia:

12.06.2024
13.05.2024

Opis szkolenia:

Cele i korzyści z udziału w 2-dniowym wydarzeniu:

Zwiększenie skuteczności osobistej, zarządzania potencjałem i emocjami, rozwinięcie kompetencji w obszarach komunikacji biznesowej, negocjacji czy zarządzania stresem. Uczestnicy będą mogli świadomie budować i doskonalić relacje z klientami, tworzyć silne zespoły, definiować i  osiągać cele biznesowe.

Budowania świadomość własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju, co pozwoli na  efektywne wykorzystanie swojego potencjału.

Poprawy komunikacji interpersonalnej, co przełoży się na lepsze relacje z klientami,  współpracownikami oraz przełożonymi.

ADRESACI:

Prezesi Zarządów, Wiceprezesi/Dyrektorzy ds. sprzedaży, Dyrektorzy Regionów, Dyrektorzy Oddziałów.

TRENERZY:

Jarosław Roźmiarek – od 10 lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych. Posiada wieloletnią praktykę z zakresu sprzedaży i zarządzania – kolejno na stanowiskach kupca, handlowca, dyrektora sprzedaży. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, odpowiadał za wdrożenie standardów. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR we Wrocławiu, Podyplomowego Studium Zarządzania Marką i Szkoły Trenerów Akademii Nauki. Posiada certyfikat metody Sandler Selling System, Sandler Management Solutions oraz tytuł Master NLP. Na swoim koncie mam ponad 900 dni szkoleniowych i sesji coachingowych – klienci wielu sektorów. Zobacz profil na LinkedIn

 Magdalena Olechnowicz – szkoli menedżerów różnych szczebli, w różnych branżach (finansowa, produkcyjna, handlowa, administracji publicznej). Jest praktykiem biznesu, posiada doświadczenie menedżerskie. Z wykształcenia jest magistrem zarządzania. Posiada certyfikat coacha (Practitioner Coach Diploma) oraz eksperta diagnozy kompetencji (Certified Assessor for Assessment and Development Center). 10 tysięcy godzin dydaktycznych, przeszkoliła ponad 8 tysięcy osób.

CENA SZKOLENIA:

Grupa powyżej 20 os. Grupa powyżej 30 os. Cena za dwa dni Konferencji:

 

1580  1480  zł udział w szkoleniu, obiady, przerwy kawowe oraz uroczysta kolacja integracyjna
350 350 zł nocleg pokój 1 – osobowy
380 380 zł nocleg pokój 2 – osobowy

Plan szkolenia:

Informacje organizacyjne:

 12 czerwca:

10:00-16:00 szkolenie (w przerwie lunch),

16:00 – 18:30 czas wspólny dla uczestników (zwiedzanie opolskiej starówki lub kręgle- w zależności od warunków pogodowych)

Od 19:30 – kolacja integracyjna.

13 czerwca:

10.00 – 15.30 szkolenie (w przerwie lunch),

 

Czas trwania warsztatów:

Dzień I: skuteczność osobista i biznesowa szefa sprzedaży 

  1. Ja i moje przekonania na temat siebie samego i mojej skuteczności:
  • Rozpoznanie własnych przekonań i ograniczeń – jak one wpływają na naszą skuteczność,
  • Techniki pracy nad podnoszeniem pewności siebie
  • Strategie radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami – emocji nie można wyeliminować, ale możne nad nimi zapanować
  • Dlaczego skuteczny menager powinien umieć zadbać o siebie?
  1. Rynek na którym działam czyli: konkurencja, różne produkty i nastawienie klienta:
  • Analiza konkurencji i unikalna wartość naszej oferty,
  • Poznanie potrzeb i oczekiwań klientów, różnica między tym co widzę ja jako profesjonalista, a to co widzi klient
  • Budowanie trwałych relacji z klientami i zaspakajanie ich potrzeb, biznes to gra zespołowa o długofalowym zasięgu,
  • Magiczny efekt dzięki skupieniu uwagi na tym co jest możliwe.
  1. Jak wykorzystując analizę transakcyjną lepiej budować swoją pozycję zawodową:
  • Zrozumienie podstawowych koncepcji analizy transakcyjnej,
  • Wykorzystanie analizy transakcyjnej w komunikacji z klientami i współpracownikami,
  • Budowanie pozytywnych relacji i efektywna współpraca oparta na analizie transakcyjnej.

Dzień 2 – delegowanie, egzekwowanie, motywowanie

  1. Motywacja a motywowanie
  • Gra szkoleniowa pozwalająca doświadczyć wzrostów i spadków motywacji
  • Co nas motywuje a co demotywuje
  • Czym jest motywacja ludzi do pracy
  • Proces motywowania
  • Rodzaje motywowania: finansowe i pozafinansowe
  • Zasada 50%/50% – rola własnej motywacji osoby do pracy i od czego to zależy
  1. Rozpoznawanie sygnałów demotywacji pracownika
  • Sygnały zmotywowania i zdemotywowania pracownika
  • Jak interpretować różne sygnały
  • Przywracanie motywacji i rozmowy motywujące
  1. Przegląd teorii motywacji i ćwiczenia praktyczne z przełożeniem na specyfikę uczestników
  • Klasyczne koncepcje motywacji: Malowa i Herzberga
  • Nowoczesna Teoria Motywacji Wewnętrznej (Deci, Ryan)
  • Trendy i kierunki myślenia o motywowaniu
  1. Motywowanie różnych pokoleń
  • Wyjaśnienie tematyki zarządzania międzypokoleniowego
  • Zrozumienie dla motywatorów różnych pokoleń
  1. Niefinansowe sposoby doceniania pracowników
  • Cztery „języki doceniania”
  • Kudosy
  • Budowanie atmosfery uznania i szacunku
  • Pula motywatorów pozafinansowych
  1. Pochwały i konstruktywna krytyka w motywowaniu
  • Informacja zwrotna, która i motywuje, i rozwija kompetencje
  • Paleta różnych rodzajów feedbacku pozytywnego
  • Skalowanie zadowolenia w zależności, z jak duże osiągnięcie udzielamy pochwały
  • Model UFKO
  • Informacja zwrotna korygująca
  • Jak zmotywować do poprawy i doskonalenia
  • Modele feedbacku korygującego
  • Czego unikać w poprawianiu i korygowaniu pracownika
  1. Podsumowanie szkolenia i plany wdrożeniowe uczestników

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Krakowie

Małgorzata Mąka – Borowicz
Koordynator ds. szkoleń
Kom.: 573 003 322
e-mail.: malgorzata.borowicz@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie



    (Bez noclegu, pokój jednoosobowy, pokój dwuosobowy)