Data rozpoczęcia szkolenia:
12.06.2024
Data zakończenia szkolenia:
12.06.2024
13.06.2024
Opis szkolenia:
Cele i korzyści z udziału w 2-dniowym wydarzeniu:
Zwiększenie skuteczności osobistej, zarządzania potencjałem i emocjami, rozwinięcie kompetencji w obszarach komunikacji biznesowej, negocjacji czy zarządzania stresem. Uczestnicy będą mogli świadomie budować i doskonalić relacje z klientami, tworzyć silne zespoły, definiować i osiągać cele biznesowe.
Budowania świadomość własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju, co pozwoli na efektywne wykorzystanie swojego potencjału.
Poprawy komunikacji interpersonalnej, co przełoży się na lepsze relacje z klientami, współpracownikami oraz przełożonymi.
ADRESACI:
Prezesi Zarządów, Wiceprezesi/Dyrektorzy ds. sprzedaży, Dyrektorzy Regionów, Dyrektorzy Oddziałów.
TRENERZY:
Jarosław Roźmiarek – od 10 lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych. Posiada wieloletnią praktykę z zakresu sprzedaży i zarządzania – kolejno na stanowiskach kupca, handlowca, dyrektora sprzedaży. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, odpowiadał za wdrożenie standardów. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR we Wrocławiu, Podyplomowego Studium Zarządzania Marką i Szkoły Trenerów Akademii Nauki. Posiada certyfikat metody Sandler Selling System, Sandler Management Solutions oraz tytuł Master NLP. Na swoim koncie mam ponad 900 dni szkoleniowych i sesji coachingowych – klienci wielu sektorów. Zobacz profil na LinkedIn
Magdalena Olechnowicz – szkoli menedżerów różnych szczebli, w różnych branżach (finansowa, produkcyjna, handlowa, administracji publicznej). Jest praktykiem biznesu, posiada doświadczenie menedżerskie. Z wykształcenia jest magistrem zarządzania. Posiada certyfikat coacha (Practitioner Coach Diploma) oraz eksperta diagnozy kompetencji (Certified Assessor for Assessment and Development Center). 10 tysięcy godzin dydaktycznych, przeszkoliła ponad 8 tysięcy osób.
CENA SZKOLENIA:
Grupa powyżej 20 os. | Grupa powyżej 30 os. | Cena za dwa dni Konferencji:
|
1580 zł | 1480 zł | udział w szkoleniu, obiady, przerwy kawowe oraz uroczysta kolacja integracyjna |
350 zł | 350 zł | nocleg pokój 1 – osobowy |
380 zł | 380 zł | nocleg pokój 2 – osobowy |
Plan szkolenia:
Informacje organizacyjne:
- Termin: 12-13 czerwca 2024 r.
- Miejsce: Hotel Szara Willa***, ul. Oleska 11 Opole, https://www.szarawilla.pl
12 czerwca:
10:00-16:00 szkolenie (w przerwie lunch),
16:00 – 18:30 czas wspólny dla uczestników (zwiedzanie opolskiej starówki lub kręgle- w zależności od warunków pogodowych)
Od 19:30 – kolacja integracyjna.
13 czerwca:
10.00 – 15.30 szkolenie (w przerwie lunch),
Czas trwania warsztatów:
Dzień I: skuteczność osobista i biznesowa szefa sprzedaży
- Ja i moje przekonania na temat siebie samego i mojej skuteczności:
- Rozpoznanie własnych przekonań i ograniczeń – jak one wpływają na naszą skuteczność,
- Techniki pracy nad podnoszeniem pewności siebie
- Strategie radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami – emocji nie można wyeliminować, ale możne nad nimi zapanować
- Dlaczego skuteczny menager powinien umieć zadbać o siebie?
- Rynek na którym działam czyli: konkurencja, różne produkty i nastawienie klienta:
- Analiza konkurencji i unikalna wartość naszej oferty,
- Poznanie potrzeb i oczekiwań klientów, różnica między tym co widzę ja jako profesjonalista, a to co widzi klient
- Budowanie trwałych relacji z klientami i zaspakajanie ich potrzeb, biznes to gra zespołowa o długofalowym zasięgu,
- Magiczny efekt dzięki skupieniu uwagi na tym co jest możliwe.
- Jak wykorzystując analizę transakcyjną lepiej budować swoją pozycję zawodową:
- Zrozumienie podstawowych koncepcji analizy transakcyjnej,
- Wykorzystanie analizy transakcyjnej w komunikacji z klientami i współpracownikami,
- Budowanie pozytywnych relacji i efektywna współpraca oparta na analizie transakcyjnej.
Dzień 2 – delegowanie, egzekwowanie, motywowanie
- Motywacja a motywowanie
- Gra szkoleniowa pozwalająca doświadczyć wzrostów i spadków motywacji
- Co nas motywuje a co demotywuje
- Czym jest motywacja ludzi do pracy
- Proces motywowania
- Rodzaje motywowania: finansowe i pozafinansowe
- Zasada 50%/50% – rola własnej motywacji osoby do pracy i od czego to zależy
- Rozpoznawanie sygnałów demotywacji pracownika
- Sygnały zmotywowania i zdemotywowania pracownika
- Jak interpretować różne sygnały
- Przywracanie motywacji i rozmowy motywujące
- Przegląd teorii motywacji i ćwiczenia praktyczne z przełożeniem na specyfikę uczestników
- Klasyczne koncepcje motywacji: Malowa i Herzberga
- Nowoczesna Teoria Motywacji Wewnętrznej (Deci, Ryan)
- Trendy i kierunki myślenia o motywowaniu
- Motywowanie różnych pokoleń
- Wyjaśnienie tematyki zarządzania międzypokoleniowego
- Zrozumienie dla motywatorów różnych pokoleń
- Niefinansowe sposoby doceniania pracowników
- Cztery „języki doceniania”
- Kudosy
- Budowanie atmosfery uznania i szacunku
- Pula motywatorów pozafinansowych
- Pochwały i konstruktywna krytyka w motywowaniu
- Informacja zwrotna, która i motywuje, i rozwija kompetencje
- Paleta różnych rodzajów feedbacku pozytywnego
- Skalowanie zadowolenia w zależności, z jak duże osiągnięcie udzielamy pochwały
- Model UFKO
- Informacja zwrotna korygująca
- Jak zmotywować do poprawy i doskonalenia
- Modele feedbacku korygującego
- Czego unikać w poprawianiu i korygowaniu pracownika
- Podsumowanie szkolenia i plany wdrożeniowe uczestników
Adres i dane kontaktowe:
Oddział we Wrocławiu
tel.: 71 346 09 64