Data rozpoczęcia szkolenia:
25.04.2025
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:30
Opis szkolenia:
CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy pozwalającej odpowiednio zorganizować system kontroli wewnętrznej w banku.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Uczestnicy powinni zdobyć wiedzę w zakresie tworzenia adekwatnego i skutecznego systemu kontroli wewnętrznej opartego na dobrze zaprojektowanej matrycy funkcji kontroli.
Szkolenie oparte będzie na praktycznych warsztatach dotyczących budowania matrycy funkcji kontroli. Prowadzący zwraca się o przygotowanie na szkolenie zanonimizowanych matryc funkcji kontroli, wzorców protokołów testowania oraz struktur organizacyjnych w celu wskazania nieprawidłowości
ADRESACI: Szkolenie polecane jest pracownikom sektora bankowości spółdzielczej, a w szczególności
- Komórkom zgodności;
- Komórkom ds. kontroli wewnętrznej;
- Osobom zarządzającym jednostkami współpracującymi z komórką ds. zgodności;
- Osobom pełniącym funkcje zarządcze w banku;
PROWADZĄCY: ŁUKASZ GAŁECKI– praktyk z ponad 6 letnim doświadczeniem w sektorze finansowym (Leasing, Bank, IPS), zajmujący się tematyką kontroli wewnętrznej, ładu korporacyjnego oraz zarządzaniem obszarem zgodności. Posiada certyfikat Approved Compliance Expert, Approved Compliance Officer oraz Approved Whistleblowing Compliance Officer. Współautor Wytycznych SSOZ BPS dot. wdrożenia Rekomendacji Z KNF oraz aktualizacji Wytycznych SSOZ BPS dot. wdrożenia Rekomendacji H KNF dla Uczestników Systemu Ochrony Zrzeszenia BPS.
CENA: 330 zł/os brutto
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.30 – 13.30
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
- Podstawy normatywne dotyczące obowiązku utworzenia systemu kontroli wewnętrznej;
- Uprawnienia i obowiązki organów banku spółdzielczego;
- Organizacja systemu kontroli wewnętrznej – części składowe;
- Zasady tworzenia matrycy funkcji kontroli;
- Tworzenie matrycy funkcji kontroli;
- Główne nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu kontroli wewnętrznej w bankach spółdzielczych;
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .