Data rozpoczęcia szkolenia:

21.02.2025

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zapoznanie się z możliwościami jakie daje współpraca z pośrednikami kredytów hipotecznych oraz omówienie krok po kroku procesu rozpoczęcia powyższej współpracy.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Dowiecie się jak wygląda rynek kredytów hipotecznych i jak dużą rolę odgrywają na nim pośrednicy;
  • Zapoznacie się z całym procesem rozpoczęcia współpracy z pośrednikami oraz na co zwrócić uwagę wybierając danego pośrednika;

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do: zarządów banków i dyrektorów oddziałów, prawników, doradców ds. kredytów hipotecznych (mieszkaniowych).

PROWADZĄCA: MONIKA TUREK – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada 20 letnie doświadczenie w bankowości, obecnie Wiodący Menadżer Produktu w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. W obecnej pracy odpowiada między innymi za kreowanie, zarządzanie i rozwój oferty produktów kredytowych dla klientów indywidualnych, w tym wdrażanie nowych produktów oraz współpraca z organami nadzorującymi rynek bankowy.

CENA: 280 zł/os brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

1. Pośrednik finansowy w rozumieniu ustawy o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami
2. Rynek pośredników finansowych w Polsce
3. Udział i rola pośredników w sprzedaży kredytów hipotecznych w Polsce
4. Modele współpracy z pośrednikami:
a) outsourcing
b) umowa marketingowa
c) proces sprzedaży oraz przebieg informacji i dokumentacji pomiędzy pośrednikiem a bankiem
5. Wybór pośrednika do współpracy – szanse i zagrożenia
6. Rozpoczęcie współpracy krok po kroku
7. Pytania i odpowiedzi
8. Podsumowanie

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .