Data rozpoczęcia szkolenia:
17.01.2025
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:00
Opis szkolenia:
CELE SZKOLENIA:
- Zdobycie wiedzy dot. parametrów gwarancji KFG, niezbędnych do prawidłowej pracy w systemie.
- Poznanie zasad funkcjonowania systemu SI OKP Web PLD
- Obsługa i rejestracja gwarancji w systemie SI OKP Web PLD
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Prezentowane zagadnienia pozwolą pracownikom Banku na zdobycie wiedzy dot. parametrów gwarancji de minimis, niezbędnej do ich prawidłowej ewidencji w systemie SI OKP Web PLD. Prezentowanie procesu na przykładach w rzeczywistym systemie SI OKP.
ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do pracowników banków, które mają w swoim portfelu kredyty zabezpieczone gwarancją BGK ( gwarancją de minimis).
PROWADZĄCA: Anna Kiełkowska – absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu na kierunku Programy i Fundusze UE. Kierownik Zespołu Obsługi Sprzedaży w Banku Spółdzielczym, wieloletni praktyk w dziedzinie gwarancji BGK ( od 2013r.).
CENA: 290 zł / osoba brutto
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU.
1. Gwarancja KFG – ogólne parametry produktu niezbędne do prawidłowej pracy z systemem
2. System SI OKP Web PLD– co to jest i do czego służy
3. Obsługa gwarancji w systemie
• Wniosek limitowy i jego rezerwacja
• Rejestracja nowych kredytów z gwarancją
• Wprowadzanie zmian/aneksów do istniejących transakcji zabezpieczonych gwarancją
• Zmiana terminu/wysokości kredytu i/lub gwarancji
• Rejestracja sald zadłużenia
• Pobieranie opłaty rocznej
• Zmiana kategorii ryzyka kredytu
• Rejestracja zaległości/przeterminowania
• Restrukturyzacja
• Wezwanie do zapłaty
• Całkowita spłata kredytu i zamknięcie gwarancji w systemie
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .