Data rozpoczęcia szkolenia:
27.01.2025
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
12:00
Opis szkolenia:
Sektor finansowy wskazywany jest jako ten, który w znacznym stopniu wpływa i może wpłynąć na to, czy i w jakim zakresie wdrożone zostaną rozwiązania, przyczyniające się do rozwiązania globalnych problemów.
Niezbędne staje się strategiczne i perspektywiczne przewidywanie i adaptowanie do nadchodzących długoterminowych zmian. Banki Spółdzielcze, które wcześniej przygotują się do tego procesu, będą zyskiwały w perspektywie krótko i długookresowej.
CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest odpowiedź na pytanie: Dlaczego strategie zrównoważonego rozwoju są ważnymi dokumentami dla Banków Spółdzielczych – zarówno w kontekście regulacyjnym (CSRD), konkurencyjnym, jak i operacyjnym oraz jak zacząć budowę takiego dokumentu.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA: Na szkoleniu omówione będą:
- Przykłady strategii zrównoważonego rozwoju firm z sektora finansowego, w tym przykład Strategii ESG w Banku Spółdzielczym,
- Dobre praktyki wdrażania i komunikowania strategii zrównoważonego rozwoju (wewnętrznego i zewnętrznego) – jak uczynić strategię dokumentem działającym na korzyść firmy,
- Kontekst strategicznej roli sektora finansowego w zazielenianiu polskiej gospodarki.
ADRESACI: Szkolenie jest skierowane jest do osób zajmujących się ryzkiem bankowym, Członków Zarządu, Członków Rady Nadzorczej oraz innych osób zainteresowanych problematyką będącą przedmiotem szkolenia
PROWADZĄCY: DR INŻ. TOMASZ WAŁOWSKI – trener bankowy, expert ESG w sektorze finansowym, posiada Europejski Certyfikat Bankowy w ramach standardów europejskich EFCB oraz tytuł samodzielnego i dyplomowanego pracownika bankowego. Od ponad 28 lat jest pracownikiem sektora spółdzielczego. Obecnie jest pełnomocnikiem Zarządu ds. zrównoważonych finansów w Poznańskim Banku Spółdzielczym w Poznaniu. Jest wykładowcą akademickim WSB MERITO w Warszawie i we Wrocławiu w ramach podyplomowych studiów Zarządzania ryzykiem ESG .Ukończył m.in. Studia Podyplomowe Zarządzanie Ryzykiem na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz studia Podyplomowe studia „ESG w Praktyce„ na Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych w Sopocie.
CENA: 280 zł / osoba brutto
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 12.00 – 15.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU.
1. Czy dla Banku jest Strategia ES
2. Jak dopasować cele zrównoważonego rozwoju do Filarów Strategii
3. Wskaźniki KPI w Strategii ESG
4. Elementy składowe Filarów w ramach kryteriów ESG
5. Zarządzanie ryzykiem ESG w Strategii ESG
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .