Data rozpoczęcia szkolenia:
13.06.2025
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:00
Opis szkolenia:
CEL SZKOLENIA:
Celem warsztatów jest pozyskanie wiedzy o programie MS Excel oraz nabycie praktycznych umiejętności wykorzystania arkuszy programu Excel do bieżącej pracy w banku spółdzielczym.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- Zapoznanie się z funkcjami i możliwościami programu Excel, które będzie można wykorzystać w pracy w banku spółdzielczym.
- Szkolenie będzie przeprowadzone w formie warsztatów, które pozwolą aktywnie uczestniczyć i rozwiązywać zadania.
- Szkolenie poprowadzi praktyk bankowy, który na co dzień wykorzystuje funkcje programu Excel w pracy w banku.
ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do pracowników banków spółdzielczych.
PROWADZĄCY: PAWEŁ CIOŁEK – Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Posiada tytuł „Dyplomowany Pracownik Bankowy” – nadany przez Związek Banków Polskich w Warszawie. Ekspert ds. księgowości śledczej w Biurze Ekspertyz Sądowych w Lublinie. Wieloletni pracownik Spółdzielczego Banku Powiatowego w Piaskach obecnie na stanowisku – specjalista ds. administrowania biznesowego aplikacji, systemów i produktów bankowych.
CENA: 270 zł/os brutto
240 zł/os brutto (osoba, który będzie uczestniczyła w całej akademii excela tzn. w czterech szkoleniach)
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
1. Wprowadzenie do MS Excel – Część I – 13.06.2025r., godz. 9:00-12:00
2. Obsługa MS Excel na poziomie średniozaawansowanym – Część II – 27.06.2025r., godz. 9:00-12:00
3. Funkcje MS Excel, które ułatwiają pracę w banku – Część III – 11.07.2025r., godz. 9:00-12:00
4. Poznajmy zaawansowane możliwości MS Excel – Część IV – TERMIN W UZGODNIENIU
!!! Jeśli jesteście Państwo zainteresowani uczestnictwem we wszystkich spotkaniach wystarczy przy pierwszym zgłoszeniu wpisać w UWAGACH: CAŁY CYKL SZKOLENIOWY (1-4)
CZĘŚĆ I
- Obsługa programu Excel, dostosowanie programu do indywidulanych potrzeb użytkownika, podstawowe pojęcia: Skoroszyt, Arkusz, Komórka
- Formatowanie komórek, wykorzystywanie wbudowanych styli
- Kopiowanie, przenoszenie komórek
- Tworzenia tabel oraz zestawień
- Grupowanie oraz filtrowanie danych w tabelach
- Tworzenie i formatowanie podstawowych wykresów
- Tworzenie formuł i funkcji w arkuszu kalkulacyjnym – omówienie głównych grup funkcji, tworzenie podstawowych formuł (np. harmonogramów spłat kredytów, obliczanie odsetek od lokat terminowych itp.)
- Ochrona arkusza przed wprowadzaniem zmian – zabezpieczanie arkuszy hasłem.
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .