Data rozpoczęcia szkolenia:
27.03.2024
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:30
Opis szkolenia:
Cel szkolenia: omówienie dobrych praktyk korzystania z narzędzia
Adresaci: Banki zrzeszone w Grupie BPS S.A. Nie ma limitu zgłoszeń
Trener: MACIEJ ŻYTKOWIAK –Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, posiadający doświadczenie w pracy w Bankowości Spółdzielczej. Prowadzący szkolenia z obszaru zarządzania ryzykiem oraz obsługi arkuszy Excel oraz wykłady na studiach podyplomowych dot. metod analizy matematycznej. Współautor narzędzi z zakresu zarządzania ryzykiem rynkowym, analizy ekonomicznej i planowania finansowego.
CENA: formularz na stronie wymaga podania adresu e-mail do wystawienia faktury, jednak webinar jest bezpłatny
Nie ma potrzeby zapisywania się na szkolenie. W dniu szkolenia, wystarczy użyć tego linku -> Bezpośredni link do webinaru: Kliknij tutaj
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.30-11.30
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
1. Idea SBN
2. Rozwój SBN na przestrzeni lat
3. Techniczne aspekty działania SBN – wymagania, infrastruktura, schemat działania
4. Wykorzystanie SBN w praktyce – omówienie funkcjonalności, poruszanie się po narzędziu
5. Odpowiedzi na pytania i wątpliwości zgłoszone przed Webinarem
Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:
Informacji na temat szkolenia udzieli:
Informacji na temat szkolenia udzieli:
Małgorzata Borowicz
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: webinary@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.