Data rozpoczęcia szkolenia:
17.05.2024
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
10:00
Opis szkolenia:
CELE SZKOLENIA:
Omówienie podstawowych kwestii związanych z pozyskiwaniem i obsługą gwarancji BGK.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z podstawowymi rozwiązaniami prawnymi oraz technicznej strony obsługi procesu gwarancji BGK. Unikanie błędów skutkujących odmową wypłaty gwarancji lub opóźnieniem w jej wypłacie.
ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do pracowników windykacji, analityków kredytowych oraz obsługi klienta pracujących w bankach zrzeszonych w Grupie BPS S.A.
PROWADZĄCY: Jakub Szczekała – radca prawny, kierownik obszaru wierzytelności strategicznych w Banku BPS S.A., poprzednio współpracujący m.in. z Kruk S.A.. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, doświadczony praktyk procesowy.
CENA: formularz na stronie wymaga podania adresu e-mail do wystawienia faktury, jednak webinar jest bezpłatny
Nie ma potrzeby zapisywania się na szkolenie. W dniu szkolenia, wystarczy użyć tego linku -> Bezpośredni link do webinaru: link będzie dostępny przed szkoleniem
LISTA MIEJSC JEST OGRANICZONA!!!
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 10.00-12.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
1. Przystąpienie Banków Spółdzielczych do współpracy z BGK,
2. Informacje ogólne dotyczące współpracy w zakresie gwarancji BGK,
3. Gdzie znajdziemy dokumenty związane w gwarancjami BGK w aplikacjach bankowych,
4. Cel szkolenia, definicja gwarancji, rejestr gwarancji,
5. Obsługa portalu BGK-Zlecenia,
6. Omówienie procesu pozyskiwania i wypłaty gwarancji BGK,
7. Zasady realizacji wypłat z gwarancji BGK,
8. Wytyczne BGK dla Banków Kredytujących z dnia 22.04.2020 r. / Porozumienie z dnia 30.12.2020 r.,
9. Zasady postępowania w przypadku ogłoszenia upadłości dłużnika,
10. Zasady postępowania w przypadku otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego,
11. Najczęstsze przyczyny odmów wypłaty gwarancji przez BGK,
12. Najczęstsze nieprawidłowości wraz z przykładami,
13. O czym nie informujemy Kredytobiorców
Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:
KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA:
Daniel Rachalewicz,
kom. 500 358 693
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.