Data rozpoczęcia szkolenia:
03.12.2024
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:00
Opis szkolenia:
Cel szkolenia: omówienie sytuacji na rynkach nieruchomości na podstawie publikacji branżowych
Adresaci: Banki zrzeszone w Grupie BPS S.A.
Trener: Klaudia Werpachowska, Paulina Ignaczak –Pracownicy Banku BPS z Zespołu Weryfikacji Wartości Nieruchomości
CENA: formularz na stronie wymaga podania adresu e-mail do wystawienia faktury, jednak webinar jest bezpłatny
Liczba miejsc na webinarze jest ograniczona.
Nie ma potrzeby zapisywania się na szkolenie. W dniu szkolenia, wystarczy użyć tego linku poniżej:
Link do webinaru: Kliknij tutaj
Link będzie aktywny w dniu szkolenia!!!
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00-11.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
1. Wprowadzenie
2. Analiza sytuacji na rynku nieruchomości
a. nieruchomości mieszkalne
b. nieruchomości biurowe
c. nieruchomości magazynowe
d. nieruchomości handlowe
e. hotele
f. nieruchomości gruntowe
3. Podsumowanie
Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:
Informacji na temat szkolenia udzieli:
Informacji na temat szkolenia udzieli:
Małgorzata Borowicz
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: webinary@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.