Badanie Satysfakcji Klienta pozwala lepiej zrozumieć oczekiwania klientów Banku. Ujawnia obszary odpowiednio funkcjonujące z perspektywy Klienta oraz te, które wymagają usprawnień. Uzyskane wyniki pozwalają wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz dokonać świadomych zmian ukierunkowanych na podniesienie jakości świadczonych usług.
Główne korzyści dla Banku:
- Poznaje swoje mocne i słabe strony
- Ma szanse na lepsze poznanie oczekiwań swoich Klientów
- Otrzymuje informacje jak postrzegany jest przez swoich Klientów
- Otrzymuje informację, które obszary działalności Banku spełniają oczekiwania Klientów
- Dowiaduje się, które obszary funkcjonują w sposób niezadowalający według Klientów
- Otrzymuje informacje które grupy Klientów wykazują największe niezadowolenie
- Ma możliwość oceny, jak wprowadzone zmiany/reorganizacja pracy wpływa na zadowolenie Klientów
Wszelkich dodatkowych informacji udzieli Państwu:
Piotr Uliński
Koordynator szkoleń
FRBS F/Lublin
tel. kom.: 797 308 502
e-mail: piotr.ulinski@frbs.org.pl