Szanowni Państwo,
Z ogromną przyjemnością zapraszamy na wydarzenie pt.: „Rozwój pracownika kadr w zmieniającym się otoczeniu”, które odbędzie się 10 września 2024 roku, w siedzibie Banku BPS SA przy ul. Grzybowskiej 81 w Warszawie. Rozpoczęcie o godzinie 10:00.
Program wydarzenia kierujemy do menedżerów i specjalistów ds. rozwoju zasobów ludzkich z banków spółdzielczych, pracowników kadrowych, członków zarządu odpowiedzialnych za sprawy kadrowe.
Do udziału w wydarzeniu zaprosiliśmy specjalistki ds. kadr z banków spółdzielczych, p. Dominikę Miszke – Dyrektor Departamentu Zarządzania Personelem Banku BPS S.A., a także gościa specjalnego p. Justynę Orzeł -Wiceprezeskę Carrefour Polska.
Korzyści z uczestnictwa w spotkaniu:
- Wsparcie banku w podniesieniu kompetencji w zakresie zarządzania kadrami
- Zwiększenie kompetencji menedżera i specjalisty kadrowego: łącznika między pracownikami, eksperta administracyjnego
- Wzrost efektywności działań w banku
- Tworzenie platformy wymiany doświadczeń i networkingowej
- Poznanie aktualnych trendów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, wykorzystanie najlepszych praktyk dostosowanych do specyfiki naszego sektora
Program spotkania:
- 10:00 – czas na networking – śniadanie, kawa, coś słodkiego
- 10:30 – rozpoczęcie – powitanie gości i uczestników
- 11:00 -12:30 panel dyskusyjny z udziałem ekspertek sektora BS pt. „HR w banku spółdzielczym: rola, działania, zakresy”
Moderator: Łukasz Zaborowski – HR menedżer, trener, psycholog,
Panelistki: specjalistki ds. kadr z banków spółdzielczych, Dominika Miszke – Dyrektor Departamentu Zarządzania Personelem Banku BPS S.A.
- 12:30-13:30 luch i czas na networking przy kawie
- 13:30-14:30 wystąpienie Justyny Orzeł, mentorki, Trenerki, Wiceprezes Carrefour Polska, wieloletniej szefowej/ praktyk ds. Rozwoju Zasobów Ludzkich.
Temat przewodni: „Rewolucja, czy ewolucja w kulturze pracy?”
- 14:30- 15:30 – czas na pytania i odpowiedzi, networking
Spotkanie będzie miało duży ładunek merytoryczny. Jak zawsze oferujemy dobrą energię, przyjazną atmosferę oraz czas i przestrzeń do wymiany doświadczeń i kontaktów.
To pierwsze z organizowanych przez Fundację wydarzeń wspierających rozwój kompetencji menedżerów i specjalistów ds. Kadr i HR, kolejne, już w formule Akademii, planujemy w IV kwartale 2024.
Proszę o potwierdzenie obecności do 5 września 2024 roku.
Na wszelkie pytania odpowie:
Magdalena Rycembel
Dyrektor Oddziału FRBS
e-mail: magdalena.rycembel@frbs.org.pl
lub telefonicznie pod numerem: 797 308 503.
Czekamy na Państwa z niecierpliwością. Mamy nadzieję, na wspólne tworzenie nowego wymiaru kompetencji HR w sektorze Bankowości Spółdzielczej.
Więcej informacji: PROGRAM