Szanowni Państwo,

Z ogromną przyjemnością zapraszamy na wydarzenie pt.: „Rozwój pracownika kadr w zmieniającym się otoczeniu”, które odbędzie się 10 września 2024 roku, w siedzibie Banku BPS SA przy ul. Grzybowskiej 81 w Warszawie. Rozpoczęcie o godzinie 10:00.

Program wydarzenia kierujemy do menedżerów i specjalistów ds. rozwoju zasobów ludzkich z banków spółdzielczych, pracowników kadrowych, członków zarządu odpowiedzialnych za sprawy kadrowe.

Do udziału w wydarzeniu zaprosiliśmy specjalistki ds. kadr z banków spółdzielczych, p. Dominikę Miszke – Dyrektor Departamentu Zarządzania Personelem Banku BPS S.A., a także gościa specjalnego p. Justynę Orzeł -Wiceprezeskę Carrefour Polska.

Korzyści z uczestnictwa w spotkaniu:

  • Wsparcie banku w podniesieniu kompetencji w zakresie zarządzania kadrami
  • Zwiększenie kompetencji menedżera i specjalisty kadrowego: łącznika między pracownikami, eksperta administracyjnego
  • Wzrost efektywności działań w banku
  • Tworzenie platformy wymiany doświadczeń i networkingowej
  • Poznanie aktualnych trendów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, wykorzystanie najlepszych praktyk dostosowanych do specyfiki naszego sektora

Program spotkania: 

  • 10:00 – czas na networking – śniadanie, kawa, coś słodkiego
  • 10:30 – rozpoczęcie – powitanie gości i uczestników
  • 11:00 -12:30 panel dyskusyjny z udziałem ekspertek sektora BS pt. „HR w banku spółdzielczym: rola, działania, zakresy”

Moderator: Łukasz Zaborowski – HR menedżer, trener, psycholog,

Panelistki: specjalistki ds. kadr z banków spółdzielczych, Dominika Miszke – Dyrektor Departamentu Zarządzania Personelem Banku BPS S.A.

  • 12:30-13:30 luch i czas na networking przy kawie
  • 13:30-14:30 wystąpienie Justyny Orzeł, mentorki, Trenerki, Wiceprezes Carrefour Polska, wieloletniej szefowej/ praktyk ds. Rozwoju Zasobów Ludzkich.

Temat przewodni: „Rewolucja, czy ewolucja w kulturze pracy?”

  • 14:30- 15:30 – czas na pytania i odpowiedzi, networking

Spotkanie będzie miało duży ładunek merytoryczny. Jak zawsze oferujemy dobrą energię, przyjazną atmosferę oraz czas i przestrzeń do wymiany doświadczeń i kontaktów.
To pierwsze z organizowanych przez Fundację wydarzeń wspierających rozwój kompetencji menedżerów i specjalistów ds. Kadr i HR, kolejne, już w formule Akademii, planujemy w IV kwartale 2024.

Proszę o potwierdzenie obecności do 5 września 2024 roku.

Na wszelkie pytania odpowie:

Magdalena Rycembel
Dyrektor Oddziału FRBS
e-mail: magdalena.rycembel@frbs.org.pl
lub telefonicznie pod numerem: 797 308 503.

Czekamy na Państwa z niecierpliwością. Mamy nadzieję, na wspólne tworzenie nowego wymiaru kompetencji HR w sektorze Bankowości Spółdzielczej.

Więcej informacji: PROGRAM