Data rozpoczęcia szkolenia:
23.05.2025
Data zakończenia szkolenia:
23.05.2025
Opis szkolenia:
26 kwietnia 2024 r. Sejm uchwalił ustawę „o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze”, która przeniosła do polskiego prawa unijną dyrektywę, zwaną Europejskim Aktem o Dostępności (EAA). To początek kolejnego etapu budowania dostępnego, nie wykluczającego nikogo społeczeństwa. Przepisy ustawy wejdą w życie 28 czerwca 2025 r. i od tej daty podmioty gospodarcze powinny wprowadzać na rynek produkty spełniające wymagania dostępności oraz oferować i świadczyć dostępne usługi zgodnie z przepisami tej ustawy. Sektor bankowy jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednich warunków obsługi i dostępności dla wszystkich klientów, w tym osób z różnymi ograniczeniami, z niepełnosprawnością czy szczególnymi potrzebami. Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku firmy coraz częściej zdają sobie sprawę, że doświadczenie klienta (CX) i doświadczenie pracownika (EX) to dwie strony tego samego medalu. Według corocznego badania zaangażowania pracowników Gartner i Qualtrics, firmy inwestujące w doświadczenie pracownika dostrzegają bezpośredni i mierzalny wpływ na wyniki doświadczenia klientów, wzmacniając satysfakcję i efektywność. Jak więc wykorzystać wdrożenie ustawy o dostępności, aby wzmocnić prokliencką kulturę organizacyjną w bankach.
CEL SZKOLENIA:
1. Poznanie i zrozumienie obowiązków zapewniających dostępność produktów i usług w ramach Europejskiego Aktu o Dostępności.
2. Poznanie i zrozumienie zróżnicowanych potrzeb Klientów.
3. Doświadczenie pracowników i budowanie proklienckiej kultury organizacyjnej.
4. Rola menedżerów w budowaniu kultury organizacyjnej sprzyjającej innowacyjności, zwinności i zaangażowaniu.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
1. Jednolity standard obsługi klientów niezależnie od ich sprawności.
2. Zwiększenie przewagi konkurencyjnej poprzez rozszerzenie dostępności usług oraz wzmocnienie pozytywnych doświadczeń Klientów.
3. Zwiększenie zaangażowania pracowników poprzez świadome kształtowanie kultury organizacyjnej.
ADRESACI: Kadra zarządzająca banków: Prezesi, Członkowie Zarządów, Kadra kierownicza, Dyrektorzy, Menedżerowie, Pracownicy komórek personalnych
PROWADZĄCA: Justyna Orzeł – Liderka budująca pozytywne doświadczenia klientów dzięki pozytywnym doświadczeniom pracowników i inkluzywnej kulturze organizacyjnej. Posiada ugruntowane kompetencje w obszarach sprzedaży, zarządzania kapitałem ludzkim, komunikacji i public affairs, zrównoważonego rozwoju i ładu korporacyjnego w branży spożywczego handlu detalicznego. Łączy doświadczenie operacyjne z funkcjami wsparcia zdobyte w międzynarodowym środowisku biznesowym. Prekursorka aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami w handlu detalicznym. W ciągu ostatnich 5 lat skutecznie zarządzała licznymi kryzysami, transformacjami i zmianami z poziomu zarządu w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Jest certyfikowanym coachem, doradczynią zawodowym i mentorką.
CENA: 670 zł/ os
Plan szkolenia:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Termin: 23 maja 2025 r.
Miejsce: Siedziba Banku BPS – Grzybowska 81, Warszawa.
Czas trwania: 10:00 – 14:00
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Jakie obowiązki stawia przed sektorem bankowym ustawa o dostępności produktów i usług ?
2. Jakie są potrzeby Klientów z różnymi niepełnosprawnościami i ograniczeniami ?
a. Stereotypy i przekonania
b. Savoir – vivre
c. Skuteczna komunikacja
3. Na czym polega przywództwo włączające ?
a. Doświadczenie pracownika na różnych etapach pracy
b. Doświadczenie klienta a doświadczenie pracownika
c. Inkluzywność – korzyści i wyzwania
4. Rola menedżerów w budowaniu kultury organizacyjnej sprzyjającej innowacyjności, zwinności i zaangażowaniu.
a. Stereotypy i bariery
b. Jak wdrażać kulturę organizacyjną nastawioną na klientów ?
c. Jaki będzie mój pierwszy krok ?
Adres i dane kontaktowe:
Oddział w Warszawie
Magdalena Rycembel
Dyrektor Oddziału
kom. 797 308 503
tel. +48 (22) 53 95 328, fax. +48 (22) 57 81 443
e-mail.: magdalena.rycembel@frbs.org.pl