Data rozpoczęcia szkolenia:
21.11.2024
Data zakończenia szkolenia:
21.11.2024
22.11.2024
Opis szkolenia:
DZIEŃ I
Klienci dojrzałych pokoleń X i BB – jak rozwijać komunikację, portfel, obligo i budować przewagę konkurencyjną
DZIEŃ II
Zarządzanie kadrami w pionach handlowych: specyfika, wyzwania, różnice pokoleniowe
Cele części I
Nasza percepcja dotycząca Klientów dojrzałych i starszych pokoleń jest często niepełna i skażona stereotypami. Zatem weźmiemy pod lupę potencjał, potrzeby, produkty i nasze przekonania. Omówimy możliwości produktowe, sposoby lokowania tychże produktów i techniki komunikacyjne typowe i nietypowe a skuteczne dla dojrzałych pokoleń. Wymienimy się naszymi najlepszymi praktykami.
Przyjrzymy się też dokładnie, jak ten temat ogrywa konkurencja oraz branże pokrewne i niefinansowe. Pamiętajmy – praca na Kliencie,
którego mamy w bazie i mamy szansę pozyskać w nowych obszarach kosztuje nas duuużo mniej mniej zasobów.
Cele części II
Omówienie specyfiki personalnej pionów, komórek i zespołów handlowych – najczęstsze wyzwania, nowe wyzwania, nowe pokolenia, sposoby działania i komunikacji zarządczej. Czy mamy remedium na rotację kadr?
ADRESACI:
Prezesi, Wiceprezesi ds. handlowych
Dyrektorzy sieci
Dyrektorzy Oddziałów,
Menedżerowie ds. handlowych
TRENERZY:
Jarosław Roźmiarek – Trener, Konsultant – Od 10 lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych. Posiada wieloletnią praktykę z zakresu sprzedaży i zarządzania – kolejno na stanowiskach kupca, handlowca, dyrektora sprzedaży. Zarządzał
zespołami sprzedażowymi, odpowiadał za wdrożenie standardów. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR we Wrocławiu, Podyplomowego Studium Zarządzania Marką i Szkoły Trenerów Akademii Nauki. Posiada certyfikat metody Sandler Selling System, Sandler Management Solutions oraz tytuł Master NLP. Na swoim koncie mam ponad 900 dni szkoleń.
Justyna Orzeł – Sekretarz generalna, Wiceprezeska Carrefour Polska – Od 25 lat pełni role menedżerskie w obszarach:
sprzedaży, zarządzania kapitałem ludzkim, komunikacji i public affairs, zrównoważonego rozwoju oraz polityki zgodności w branży
spożywczego handlu detalicznego. Łączy doświadczenie operacyjne z funkcjami wsparcia, zdobyte w międzynarodowym środowisku
biznesowym. W ciągu ostatnich 5 lat zarządzała licznymi kryzysami, transformacjami i zmianami z poziomu zarządu w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Jest certyfikowanym coachem, doradcą zawodowym i mentorką kariery.
Cena:
Grupa powyżej 20 os. |
Grupa powyżej 30 os. |
Cena za dwa dni Konferencji: |
1580 zł | 1450 zł | udział w szkoleniu, obiady, przerwy kawowe oraz uroczysta kolacja integracyjna (bez kosztu noclegu) |
310 zł | 310 zł | nocleg pokój 1 – osobowy |
340 zł | 340 zł | nocleg pokój 2 – osobowy |
Noclegi zaplanowano w Hotelu Szara Willa, ul. Oleska 11, 45-025 Opole.
Cena noclegu:
pok. 1-osobowy – 310 zł brutto
pok. 2-osobowy – 340 zł brutto
Plan szkolenia:
Termin: 21-22 listopada 2024 r.
Miejsce: Hotel Szara Willa, ul. Oleska 11, 45-052 Opole
Czas trwania warsztatów:
21 listopada w godz. 10.00-17.00 (w przerwie lunch, uroczysta kolacja od 19.30)
22 listopada w godz. 10.00-13.00 (po konferencji lunch)
PROGRAM WARSZTATÓW:
DZIEŃ I
Klienci z pokolenia X i BB-jak budować portfel i obligo
1. Wprowadzenie do tematu:
dlaczego warto bliżej przyglądać się klientom z pokolenia X i BB, na czym polega skuteczna personalizacja oferty,
jak zmieniają się preferencje klientów w dzisiejszym świecie,
czym jest wielokanałowa sprzedaż i dlaczego warto ją stosować,
social media a pokolenia X i BB
2. Techniki sprzedażowe w zaktualizowanej wersji:
relacje – gdzie największe deficyty?
diagnoza potrzeb, które też ewoluują,
pokomunikujmy i ponegocjujmy – po nowemu
3. Narzędzia wspomagające sprzedaż:
CRM i systemy informatyczne,
analiza danych i raportowanie,
automatyzacja procesów,
4. Case study:
studium przypadku banku, który skutecznie wykorzystał nowoczesne formy sprzedaży do dotarcia do klientów z pokolenia X i BB
symulacje rozmów sprzedażowych z klientami z różnych pokoleń
analiza i ocena działań sprzedażowych
DZIEŃ II
Zarządzanie kadrami w pionach handlowych: specyfika, rotacje, wyzwania, różnice pokoleniowe
Warsztatowe ujęcie problemów kadrowych, z którymi na codzień zmagają i się w dłuższej perspektywie czasowej będą zmagać piony, komórki i zespoły handlowe. Justyna Orzeł podzieli się własnym doświadczeniem, omówi bieżące trendy i odpowie na pytania.