Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na szkolenie stacjonarne pt. „Efektywny proces zarządzania sprzedażą w banku spółdzielczym– jak trwale utrzymać rozwój obliga kredytowego i wzmocnić zaangażowanie pracowników”
Celem szkolenia jest praktyczny wzrost wiedzy, umiejętności i ukształtowanie postawy, sprzyjającej do wprowadzania i rozwoju procesu zarządzania zespołem, sprzedażą oraz organizacją celem wzrostu efektywności funkcjonowania Pionu Sprzedaży oraz Banku (w normalnej działalności w planie naprawczym lub restrukturyzacji). W trakcie warsztatu poruszone zostaną najważniejsze obszary, które determinują realizację wyniku sprzedaży w zakresie efektywności, zasobów ludzkich, pogodzenia ryzyka ze sprzedażą i osiągania założonych wyników. Szkolenie ma charakter praktyczny i pomoże przygotować organizację do skutecznej reakcji na losowe zdarzenia zewnętrzne. Uczestnicy otrzymają rozwiązania oraz przykładowe narzędzia, które będzie można zaadoptować w swoim miejscu pracy.
Adresaci: Prezesi Zarządów, Wiceprezesi/Dyrektorzy ds. sprzedaży, Dyrektorzy Regionów, Dyrektorzy Oddziałów.
TRENER: ADRIAN WĘCEL 13 letnie doświadczenie w bankowości w sektorze banków spółdzielczych, spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych oraz banków komercyjnych na stanowiskach specjalistycznych, menadżerskich i zarządczych. Praktyk w obszarze budowy i zarządzania ryzykiem oraz szeroko rozumianą sprzedażą, w tym rozproszoną siecią sprzedaży, zespołami sprzedażowymi, polityką sprzedaży, wzrostu efektywności oraz restrukturyzacji instytucji finansowej – m.in. współpracował z Zarządcą Komisarycznym oraz bankiem przejmującym organizacji, w której zarządzał sprzedażą. Aktualnie Wiceprezes Zarządu ds. sprzedaży w banku spółdzielczym.
Program szkolenia:
Dzień 1 – aspekty miękkie zarzadzania sprzedażą.
- Docelowy model zarządzania sprzedażą w Banku.
- kształtowanie polityki sprzedażowej – od pomysłu na sprzedaż do realizacji,
- rola Szefa, Zespołu oraz poszczególnych Pracowników w realizacji zadań,
- doraźne oraz systematyczne działania wspomagające regularne osiąganie założonych wyników.
- co zrobić kiedy nie widać efektów?
- Budowa zwycięskich zespołów sprzedażowych.
- jak zarządzać zespołami, aby osiągały to co zaplanowaliśmy?
- potężna rola informacji zwrotnej w budowaniu pewności siebie,
- jakie zachowania niszczą ducha zespołu.
- Zarządzanie zmianą w organizacji – wchodzimy w nową rzeczywistość.
- czy jestem świadomy jak reaguję na nagłe i nieoczekiwane zmiany?
- świadomość krzywej zmian – jak ukierunkować emocje i zachowania, aby Pracownicy w swoim tempie dostosowali się do nowych standardów pracy,
- długofalowe rozwijanie efektywności pracy – motywacja vs zaangażowanie.
Dzień 2 – narzędzia i regulacje wspomagające zarządzanie sprzedażą.
- Zarządzanie bazą Klientów.
- czy mam wpływ na to gdzie i kiedy pojawi się sprzedaż?
- profil mojego Klienta dziś i jutro – jak kształtować świadomie bazę Klientów?
- przełożenie danych w systemie na działania podejmowane przez Pracowników obsługi Klienta – efektywność kontaktów.
- Budowa systemu motywacyjnego.
- czy potrzebujemy systemu premiowego? Jakie szanse i zagrożenia może przynieść organizacji?
- wdrożenie – komunikacja i działania, na co zwrócić uwagę, aby ograniczyć możliwość popełnienia błędu,
- sprawny system premiowy – sprzedajemy to na czym nam najbardziej zależy, na co zwrócić uwagę i jak rozliczać Pracowników,
- efektywność – kiedy wiem, że jest dobrze?
- Narzędzia do zarządzania aktywnością kadry menadżerskiej i specjalistycznej.
- zarządzanie poprzez pracę na lejku sprzedażowym – narzędzia i wnioski, gdzie muszę skupić swoją uwagę, aby poprawić efektywność Zespołów i Pracowników,
- zarządzanie czasem pracy – wyznaczanie i rozliczanie celów,
- odprawy, korespondencja, spotkania, telekonferencje – budowa zaangażowania i wymiana informacji – kształtowanie kultury organizacyjnej wspomagającej osiąganie założonych wyników sprzedaży.
Informacje organizacyjne:
14-15.09.2020 | 24-25.09.2020 |
Radziejowice pod Warszawą
Hotel „Artis Loft***” Ul. Boczna 18, 96-325 Radziejowice – Parcel |
Białystok
Hotel „Leśny***” Al. Jana Pawła II 77, 15-703 Białystok |
Czas trwania warsztatów:
|
Czas trwania warsztatów:
|
Cena:
Cena obejmuje udział w szkoleniu, obiad, przerwy kawowe. Uczestnicy otrzymuję materiały i zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Dla uczestników, którzy zadeklarują chęć noclegu (+kolacji) cena wynosi:
|
Cena:
Cena obejmuje udział w szkoleniu, obiad, przerwy kawowe. Uczestnicy otrzymuję materiały i zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Dla uczestników, którzy zadeklarują chęć noclegu (+kolacji) cena wynosi:
|
Termin przesyłania zgłoszeń: 10 września 2020 r. | Termin przesyłania zgłoszeń: 21 września 2020 r. |
UWAGA: ze względu na warsztatowy charakter szkolenia liczba miejsc jest ograniczona, maksymalna ilość uczestników w każdej grupie wynosi 16 osób. O możliwości udziału decydować będzie kolejność zgłoszeń. | |
Kontakt w sprawie oferty: Patrycja Basta, kom.: 500 358 659, e-mail: biuro@frbs.org.pl |