Banki spółdzielcze, ze względu na tradycję i specyfikę działania powinny budować swoją siłę w oparciu o znajomość regionu i lokalnego rynku oraz przez mocną ofertę produktową. Jednak głównym elementem decydującym o sukcesie w procesie sprzedaży powinny być wysokie kompetencje personelu.
Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej oferuje wsparcie w tym obszarze poprzez realizację profesjonalnych szkoleń sprzedażowych i marketingowych.
Nasze szkolenia adresujemy do:
Szkolenia zrealizują trenerzy posiadające kilkunastoletnie doświadczenie sprzedażowe – zarówno zawodowe jak i szkoleniowe. Tylko wiedza przekazana przez praktyków ma realny wpływ na codzienną pracę uczestników szkoleń.
Poznaj naszą ofertę szkoleń:
Szkolenia dla pracowników sprzedażowych
Warsztaty kierujemy do osób, które pracują na co dzień na sali operacyjnej i zajmują się bezpośrednią obsługą klienta.
- Rozwój kompetencji handlowych – automotywacja, komunikacja biznesowa
i budowanie długofalowych relacji z klientem - Dosprzedaż produktów i usług bankowych
- Przełamywanie barier sprzedażowych i skuteczna prezentacja produktów bankowych oraz produktów ubezpieczeniowych
Szkolenia koncentrują się na wzmocnieniu postawy i umiejętności potrzebnych do aktywnego podejmowania działań sprzedażowych. Zakładają metodykę warsztatową, gdzie każdy uczestnik szkolenia przećwiczy prowadzenie rozmowy i sprzedaży wobec klienta w odniesieniu do produktów i usług promocyjnych lub priorytetowych dla banku, stworzy mapę korzyści dla typowych dla banku produktów i nauczy się przełamywać bariery sprzedażowe.
Szkolenia dla menedżerów sprzedaży
Do których kierujemy osobne tematy. Szkolenia obejmują budowanie strategii sprzedażowej, zarządzanie podległym zespołem, motywowanie personelu.
- Zarządzanie motywacyjne i motywacja pracowników działów sprzedaży
- Zarządzanie działaniami zespołu sprzedawców w banku.
Szkolenia dla kadry zajmującej się marketingiem
Uczestnicy warsztatów uzyskają wiedzę, jak odnaleźć się we współczesnych social mediach, pozyskiwać nowych środków komunikacji z klientem, a co za tym idzie wzrostu sprzedaży i dystrybucji.
- Marketing w Banku Spółdzielczym – część I
- Marketing w Banku Spółdzielczym – część II
- Nowoczesne techniki i narzędzia marketingowe
- Prawne aspekty działań marketingowych.
Prezentowane tematy są jednymi z wielu jakie możemy Państwu zaoferować. Jeżeli interesują Państwa inne zagadnienia prosimy o kontakt w celu przedstawienia indywidualnych propozycji tematycznych i programowych.