Nowe Wytyczne EBA 2025/08/01 w zakresie zarządzania ryzykiem ESG – w perspektywie obowiązku Rady Nadzorczej i Zarządu Banku Spółdzielczego.

Nowe Wytyczne EBA 2025/08/01 w zakresie zarządzania ryzykiem ESG – w perspektywie obowiązku Rady Nadzorczej i Zarządu Banku Spółdzielczego.

12.12.2025
09:00
280 zł
Opis szkoleniaPlan szkoleniaKontaktZapisz się na szkolenie

Opis szkolenia

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zaznajomienie pracowników Banku, odpowiedzialnych za obszar ESG z nowymi  wytycznymi EBA 2025/08/01 w zakresie zarządzania ryzykiem ESG z perspektywy obowiązku Rady Nadzorczej i Zarządu Banku Spółdzielczego.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Zapoznanie się z nowymi  wytycznymi EBA 2025/08/01 w zakresie zarządzania ryzykiem ESG z perspektywy obowiązku Rady Nadzorczej i Zarządu Banku Spółdzielczego

ADRESACI: Rada Nadzorcza i Zarządu Banku Spółdzielczego

PROWADZĄCY: DR INŻ. TOMASZ WAŁOWSKI – trener bankowy, ekspert  ESG w sektorze finansowym, posiada Europejski Certyfikat Bankowy w ramach standardów europejskich EFCB oraz tytuł samodzielnego i dyplomowanego pracownika bankowego. Od ponad 28 lat jest pracownikiem sektora spółdzielczego. Obecnie jest pełnomocnikiem Zarządu ds. zrównoważonych finansów w Poznańskim Banku Spółdzielczym w Poznaniu. Jest wykładowcą akademickim WSB MERITO w Warszawie i we Wrocławiu w ramach podyplomowych studiów Zarządzania ryzykiem ESG .Ukończył m.in. Studia Podyplomowe Zarządzanie Ryzykiem  na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz studia Podyplomowe studia  „ESG w Praktyce„ na Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych w Sopocie

CENA: 280 zł/osoba brutto 

Plan szkolenia

GODZINY REALIZACJI ZAJĘĆ: 09:00-12:00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. ESG – dobrowolność, która staja się koniecznością.
  2. Ryzyko klimatyczne w Banku – nowy wymiar zarządzania ryzykiem bankowym.
  3. Identyfikacja kluczowych obszarów ryzyka i szans – jako podstawa do wdrażania zrównoważonego rozwoju w organizacji.
  4. Rada Nadzorcza i Zarząd w Banku – nowe Wytyczne EBA/2025/08/01 co oznaczają dla banku i organów nadzorczych na dziś i jutro?
  5. VSME – dobrowolny standard raportowania zrównoważonego rozwoju. Czyli świat po Omnibusie ma się dobrze.

Kontakt

Informacji na temat szkolenia udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie

Formularz zgłoszeniowy

Podaj dane do faktury

Nadesłane zgłoszenia traktujemy, jako dowód zawarcia umowy, co w konsekwencji będzie nas uprawniało do wystawienia faktury.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb organizacji usługi zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia z dnia 10.05.2018r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).

Sekcja pytań i odpowiedzi

Zapisu na szkolenie on-line dokonujemy na stronie Fundacji za pośrednictwem formularza umieszczonego przy danym szkoleniu lub przy pomocy formularza przesłanego na adres: szkoleniazdalne@frbs.org.pl.

Uczestnik szkolenia otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail zaproszenie do udziału w szkoleniu zdalnym wraz z linkiem do strony wydarzenia i hasłem dostępu.

W dniu realizacji szkolenia, o godzinie wskazanej w zaproszeniu, uczestnik loguje się na stronę szkolenia za pomocą przesłanego w zaproszeniu linku i tym samym przystępuje do udziału w wydarzeniu.

Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:

Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.

Połączenie internetowe o zalecanej prędkości: 512 KB/sek dla dźwięku, 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.

Wymagania sprzętowe: Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).

W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.

W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com, z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.

Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

W celu weryfikacji możliwości prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu online zaleca się wykonanie testu połączenia. Link do testu zostanie przesłany wraz z zaproszeniem na szkolenie.

Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .

Dostępność