Data rozpoczęcia szkolenia:
20.09.2023
Data zakończenia szkolenia:
20.09.2023
Opis szkolenia:
Wstęp od prowadzącego: Zapraszam na szkolenie, które jest wynikiem kilkunastu lat doświadczeń, warsztatów, obserwacji i trudnych sytuacji, z których wyciągnąłem wnioski. Czy chciałbyś być Sprzedawcą, który po kilku wypowiedzianych przez Klienta słowach wie i czuje jakim językiem mówi Klient? Czy oczami wyobraźni widzisz siebie budującego długofalową relację z Klientem i wyobrażasz sobie, jak Klient dziękuje Ci za poświęcony czas? Zapraszam Cię w podróż, za którym stoi 20 lat badań naukowych. Odkryjemy razem sekrety sprzedaży i znajdziemy wspólnie odpowiedź na zasadnicze pytania „dlaczego Klient kupuje ?” oraz „dlaczego nie kupił, gdy wszystko było dobrze przygotowane?”. Co to jest „stan kupowania” i czy można go wywołać w każdym? Czy wiesz, że decyzja o zakupie podejmowana jest na nieświadomym poziomie, z którego istnienia niewiele osób zdaje sobie sprawę ? A ja dam Ci do niego klucz! Dzięki temu warsztatowi poznasz też Siebie i uświadomisz sobie, że podatność na wpływ jest w każdym z Nas, co sprawi, że o wiele łatwiej będzie można się przed takimi wpływami bronić. O samym warsztacie powiedziałbym, że zmaksymalizuje skuteczność Twojej sprzedaży. Daje Ci bowiem do ręki praktyczne narzędzia, dzięki którym będziesz miał realny wpływ na rozwój relacji z Klientem i przestaniesz tylko mówić, a zaczniesz finalizować sprzedaż. Nie myśl o tym, jak to szkolenie może zmienić Twoje podejście do Klienta. Nie wyobrażaj sobie rosnących słupków, pochwał kolegów i uznania przełożonego. Brzmi ciekawie? Poczułeś już to? A przecież użyłem tylko tych samych słów, z którymi masz styczność codziennie. Taka jest właśnie perswazyjna sprzedaż, której Cię nauczę.
Cele szkolenia:
- Poznanie skutecznych modeli komunikacji z klientem w oparciu o psychologię i neurologię
- Wprowadzenie Modelu Sprzedaży opartego o komunikację podprogową i przetwarzanie języka naturalnego
- Techniki rozpoznawania Profilu Komunikacji Klienta
- Poznanie technik wywierania nieświadomego wpływu oraz kierowania uwagi klienta na wybrane aspekty oferty, również w telemarketingu
Korzyści ze szkolenia:
- Umiejętność badania i dostosowania języka sprzedaży do profilu klienta
- Umiejętność kierowania uwagi klienta na wybrane aspekty oferty
- Umiejętność przełamywania oporu klienta przed zmianą
- Nabycie wiedzy i umiejętności jak budować pozytywne relacje z klientem
Adresaci: pracownicy bezpośrednio odpowiedzialni za sprzedaż oraz zarządzanie sprzedażą, wprowadzanie nowych technik sprzedaży, rekomendujące nowe rozwiązania dla Zarządów.
TRENER: Grzegorz Pawlak (o sobie)- obecnie Dyrektor Oddziału w Banku Spółdzielczym, 17 lat doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta indywidualnego i biznesowego (tak sukcesy jak i błędy) zaprowadziły mnie do miejsca w życiu w którym zacząłem zadawać właściwe pytania. Efektem uzyskanych odpowiedzi jest m.in. to szkolenie. Przygodę z bankowością zaczynałem od Centrali BPS, skąd mogłem zostać zapamiętany z roli trenera w Biurze Integracji Europejskiej w projekcie m.in. „Bank spółdzielczy liderem doradztwa unijnego na wsi” w Sękocinie i kolejnych. Jestem fanem bankowości spółdzielczej. Po godzinach pasjonat rozwoju osobistego i psychologii oraz polskich gór.
Cena:
1 osoba z BS – 480 zł/os /brutto/
każda kolejna osoba z BS – 380 zł/os *) /brutto/
*) Rabat jest stosowany przy grupie => 10 osób
Plan szkolenia:
Miejsce szkolenia: WROCŁAW, godziny realizacji: 9:30-16:00
- Mała powtórka – czyli dlaczego klienci kupują i gdzie mają zakupowy „przełącznik” ?
- Techniki wywierania wpływu, czyli jak to robią Wielkie Marki, a możesz i Ty.
- Nowy Model Sprzedaży oparty na Profilu Komunikacji Klienta. Techniki sprawdzające i celowane.
- Czy można przygotować jedną ofertę, aby przemówiła do wszystkich ?
- Jak sugerować klientowi odpowiedzi zadając właściwe pytania ?
- Inny Telemarketing, czyli jak dobierać słowa, aby osiągnąć swój cel ?
+ bonusy i dobra zabawa, bo uczymy się bawiąc i bawimy ucząc.
Moduły 3-5 zawierają ćwiczenia praktyczne do wykonania w trakcie zajęć.
Adres i dane kontaktowe:
Oddział we Wrocławiu
tel.: 71 346 09 64