Data rozpoczęcia szkolenia:

18.10.2019

Data zakończenia szkolenia:

18.10.2019

Opis szkolenia:

Strona internetowa dla Banku to podstawowy komunikator do kontaktu z Klientem. Dobrze zaprojektowana i wykonana strona daje wiele korzyści zarówno Klientom jak i Bankowi. Dzięki sprawnej stronie internetowej Bank może zaprezentować swoje produkty i usługi tak, aby zainteresować nimi potencjalnych Klientów. Strona powinna być przejrzysta, komunikatywna i zrozumiała, a jej treści konkretne i podane w formie poradnikowej. Strona internetowa ma być czytelna nie tylko dla Klientów Banku, ale i dla robotów, które klasyfikują ją w wyszukiwarkach, odpowiednio windując w rankingach do góry lub spychając na dalsze pozycje. W czasie szkolenia przedstawimy cechy nowoczesnej strony internetowej.

Cele i korzyści ze szkolenia:
Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na poniższe tematy:

  • projektowanie stron
  • zasady bezpieczeństwa
  • aspekty techniczne przygotowania stron internetowych
  • optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych – SEO
  • użyteczność, funkcjonalność, design – elementy skutecznej strony internetowej
  • potencjał marketingowy strony internetowej Banku
  • pozycjonowanie organiczne – jak przygotować stronę, aby się dobrze pozycjonowała
  • analityka – co daje i jak ją wykorzystać w nadzorowaniu sprawności strony

ADRESACI:

  • Kadra zarządzająca Banków Spółdzielczych
  • Dyrekcja działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego

TRENER: Audytor, Doradca, Szkoleniowiec w Bankach Spółdzielczych, Firmach  i Instytucjach Państwowych, specjalista w dostosowaniu procedur w banku do wymagań organów nadzorczych z zakresu cyberbezpieczeństwa i ustawowych działań audytowych. Doradca w Bankach Spółdzielczych w dziedzinie infrastruktury informatycznej wspomagającej pracę Banku.

Plan szkolenia:

1. Czy strona www jest potrzebna?
2. Bezpieczeństwo – wpływ na wizerunek Banku.
• SSL – HTTPS
• Złośliwe oprogramowanie
• back door w kodzie strony internetowej
3. Hosting
• Cena – NIE / Wartość – TAK
• Jakie cechy powinien posiadać nowoczesny hosting?
• Kopie bezpieczeństwa – backup
• Obsługa PHP
• Jak wybrać optymalny hosting?
• Parametry serwera
• Pomoc techniczna
4. Jakie technologie powinny być użyte w tworzeniu stron Banku?
• Szablon
• Dedykowane oprogramowanie
5. UX
6. Testy – „ciepłota” strony
7. Redesign czy nowa strona internetowa?
8. RWD
9. SEO
10. Znacznik tytułu
11. Meta opis tag
12. Tagi nagłówka
13. Spójność słów kluczowych
14. Ilość treści na stronie internetowej
15. Atrybuty ALT obrazów
16. Liczba linków zwrotnych
17. URL – schemat budowy strony
18. URL – czytelne dla Klientów i robotów
19. Wydajność
• Odpowiedź serwera
• Czas wczytywania zawartości strony
• Skrypty stron
• Całkowity rozmiar strony
• Składowe rozmiaru strony
20. Social Media na stronie Banku
21. Video na stronie
22. Analityka
23. CMS
24. Grafika
25. Zdjęcia
26. Call To Action
27. Ile i jakich fontów należy użyć w tworzeniu strony?
28. Teksty
• Zasady tworzenia poprawnego kontentu
29. Aktualizacje
30. Przedstaw się robotom
31. Zapomnij o POP-UP
32. Kod 404, 301 – Co to takiego?
33. Dane kontaktowe
34. Minimalizm
35. Czy blog ma sens?
36. Jak tworzyć tytuły, aby zachęcić Klientów do czytania wpisów na blogu Banku?
37. Formalności i prawo – RODO – COOKIES

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Rzeszowie

35-025 Rzeszów, ul. Zygmuntowska 14
Renata Bialic – Dyrektor Oddziału FRBS Rzeszów
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel./fax: 17 86 41 952
kom.: 500 358 648

Zapisz się na szkolenie