Data rozpoczęcia szkolenia:
04.12.2023
Data zakończenia szkolenia:
04.12.2023
05.12.2023
Opis szkolenia:
Cele i korzyści z udziału w 2-dniowym wydarzeniu:
wzrost wiedzy, umiejętności i ukształtowanie postawy, sprzyjającej do wprowadzania i rozwoju procesu zarządzania sprzedażą, zespołem oraz organizacją celem wzrostu efektywności funkcjonowania Pionu Sprzedaży oraz Banku (z nastawieniem na ludzi, wynik i portfel detaliczny). W trakcie warsztatu poruszone zostaną najważniejsze obszary, które determinują realizację planu sprzedaży, rozwój zasobów ludzkich, pogodzenia ryzyka ze sprzedażą i osiągania założonych wyników. W części dotyczącej różnorodności pokoleniowej Klientów uczestnicy poznają specyfikę i zachowania konsumenckie pokoleń na rynku usług bankowych, produkty dedykowane konkretnym pokoleniom. Spotkanie ma charakter praktyczny. Uczestnicy otrzymają rozwiązania oraz przykładowe narzędzia, które będzie można zaadoptować w swoim miejscu pracy.
Prowadzenie:
Część I: Adrian Węcel – absolwent Szkoły Trenerów METRUM, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz w Krakowie na kierunkach: bankowość, controlling, zarządzanie przedsiębiorstwem oraz menedżer kluczowych klientów. Posiada 16-letnie doświadczenie w bankowości w sektorze banków spółdzielczych, spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych oraz banków komercyjnych na stanowiskach specjalistycznych, menadżerskich i zarządczych. Zarządzał siecią sprzedaży skok (50+ oddziałów), wspierał sprzedaż w banku komercyjnym (100+ oddziałów) oraz budował proces sprzedaży kredytów detalicznych w banku spółdzielczym (roczny wzrost portfela o 269%). Praktyk w obszarze budowy i zarządzania ryzykiem oraz szeroko rozumianą sprzedażą, w tym rozproszoną siecią sprzedaży, zespołami sprzedażowymi, polityką sprzedaży, wzrostu efektywności oraz restrukturyzacji instytucji finansowej – m.in. współpracował z Zarządcą Komisarycznym oraz bankiem przejmującym organizacji, w której zarządzał sprzedażą. Zobacz profil na LinkedIn
Część II: Jarosław Roźmiarek – od 10 lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych. Posiada wieloletnią praktykę z zakresu sprzedaży i zarządzania – kolejno na stanowiskach kupca, handlowca, dyrektora sprzedaży. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, odpowiadał za wdrożenie standardów. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR we Wrocławiu, Podyplomowego Studium Zarządzania Marką i Szkoły Trenerów Akademii Nauki. Posiada certyfikat metody Sandler Selling System, Sandler Management Solutions oraz tytuł Master NLP. Na swoim koncie mam ponad 900 dni szkoleniowych i sesji coachingowych – klienci wielu sektorów.
Adresaci:
Prezesi Zarządów, Wiceprezesi Zarządów ds. handlowych, Dyrektorzy ds. sprzedaży.
CENA SZKOLENIA:
Grupa powyżej 20 os. | Grupa powyżej 30 os. | Cena za dwa dni Konferencji: |
1480 zł | 1380 zł | udział w szkoleniu, obiady, przerwy kawowe oraz uroczysta kolacja integracyjna |
290 zł | 290 zł | nocleg pokój 1 – osobowy |
315 zł | 315 zł | nocleg pokój 2 – osobowy |
Plan szkolenia:
Informacje organizacyjne:
– Termin: 04-05 grudnia 2023 r.
– Miejsce: Hotel Szara Willa***, ul. Oleska 11 Opole, https://www.szarawilla.pl
– Czas trwania warsztatów:
4 grudnia w godz. 10.30 – 17.00 (w przerwie lunch)
5 grudnia w godz. 10.00 – 13.30 (na zakończenie lunch)
PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień I – Obszar zarządzania Wiceprezesa ds. handlowych/ dyrektora sieci sprzedaży – jak pogodzić obowiązki proceduralne z rozwojem sprzedaży detalicznej oraz z zarządzaniem zespołem Menedżerów.
1. Cele strategiczne i operacyjne w zarządzaniu pionem sprzedaży, czyli wyznaczenie zadań i obszarów do działania – co jest najważniejsze w pracy Szefa Sprzedaży?
2. Cyfry, które muszę znać w moim biznesie – jak mierzyć efekty własnych decyzji oraz działań – pomiar i monitorowanie wartości obejmujących detal w zakresie twardych danych jak również aktywności Współpracowników
Dzień II – Sprzedaż produktów i usług bankowych ukierunkowana na różnorodność pokoleniową Klientów – od zrozumienia do skutecznej sprzedaży.
1. Pokolenia funkcjonujące na rynku – czym się charakteryzują Pokolenie BB, Pokolenie X, Pokolenie Y, Pokolenie Z.
2. Oczekiwania poszczególnych pokoleń w stosunku do usług bankowych.
– Na co zwracają uwagę, co jest dla nich ważne
– Nowocześnie, czyli jak?
– Jak skutecznie komunikować się z poszczególnym pokoleniami.
3. Dlaczego tak wiele firm koncentruje się na pokoleniu Y i Z.
– Przedstawiciele tych dwóch pokoleń chcą kupować więcej
– Jakie są nasze błędne przekonania o przedstawicielach z tych pokoleń
– Słowa klucze: wygoda, tempo, nowoczesność, wiele możliwości
– Młody Klient – wyższa świadomość możliwości, wyższy poziom oczekiwań.
4. Klienci pokolenia Y i Z mogą stać się naszymi Klientami.
– Stosujemy podejście indywidualne do każdego Klienta
– „Nowocześnie” ma wiele swoich odsłon, warto to weryfikować
– Wartości jakimi się kierujemy też są ważne dla naszych Klientów
– Zadajmy sobie pytania:
• „Za co nasi aktualni Klienci nas lubią”
• „Dlaczego zostali naszymi Klientami”
• „Co musiało by się stać abyśmy pozyskali Klientów z pokolenia Y i Z”
5. Ciekawostki dotyczące zachowania pokolenia Y i Z na rynku bankowym
– Rola aplikacji w zbliżaniu młodego pokolenia do danego banku
– Odpowiedzialność społeczna wyrażona przez praktyki CSR
– Inne kanały komunikacji z pokoleniem Y i Z – kilka słów o podcastach i blogach
– Tik tok to też narzędzie, z którego korzystają banki!
Adres i dane kontaktowe:
Oddział w Krakowie
Koordynator ds. szkoleń
Kom.: 573 003 322
e-mail.: malgorzata.borowicz@frbs.org.pl