Data rozpoczęcia szkolenia:

18.10.2023

Data zakończenia szkolenia:

18.10.2023

Opis szkolenia:

CEL SZKOLENIA:

Celem warsztatów jest przygotowanie osób, które pełniły funkcję specjalisty/eksperta do nowych wyzwań jakie niesie ze sobą funkcja menedżera.

 KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • wzmocnienie własnego autorytetu przy zachowaniu dobrych relacji z ludźmi
  • przegląd kluczowych narzędzi menedżerskich związanych z delegowaniem zadań, egzekwowaniem i udzielaniem informacji zwrotnej
  • poznanie i uświadomienie sobie zakresu i specyfiki roli menedżerskiej
  • możliwość omówienia indywidualnych wątpliwości
  • wymiana doświadczeń i dobrych praktyk z innymi

ADRESACI: Dla osób przygotowujących się do objęcia roli kierowniczej i/lub dla osób, które niedawno zostały menedżerami.

PROWADZĄCA: Magdalena Olechnowicz – Od 16 lat trenerka biznesu i konsultantka. Zrealizowała ponad 10 tysięcy godzin dydaktycznych, przeszkoliła ponad 8 tysięcy osób. Szkoli menedżerów różnych szczebli, w różnych branżach (finansowa, produkcyjna, handlowa, administracji publicznej). Jest praktykiem biznesu, posiada doświadczenie menedżerskie. Z wykształcenia jest magistrem zarządzania. Posiada certyfikat coacha (Practitioner Coach Diploma) oraz eksperta diagnozy kompetencji (Certified Assessor for Assessment and Development Center).

CENA SZKOLENIA: 580 zł brutto/os

Plan szkolenia:

MIEJSCE SZKOLENIA: KATOWICE ul. Moniuszki 7 Centrum biurowo-szkoleniowe 

Godziny szkolenia: 9:30-16:00

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Kiedyś pracownik, teraz menedżer
  • na co powinien zwracać uwagę menedżer
  • funkcje i zadania menedżerskie
  • jak się odnaleźć w nowej roli
  1. Budowanie własnego autorytetu
  • 6 źródeł siły menedżerskiej (autorytetu)
  • mit charyzmatycznego lidera – charyzmy można się nauczyć
  • wczoraj kolega, dziś szef – jak układać relacje, jak reagować w trudnych sytuacjach
  1. Style kierowania ludźmi
  • preferowany styl kierowniczy i co o tym mówi zarządzanie sytuacyjne
  • jak dobierać styl do pracownika i do sytuacji
  • kogo będę mieć / mam w moim zespole
  1. Delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań
  • rodzaje rozmów menedżerskich w procesie delegowania zadań i rozliczania pracowników
  • cykl komunikacyjny w zarządzaniu
  • wyznaczanie pracownikom celów i ich egzekwowanie
  1. Informacja zwrotna
  • kiedy i w jakiej formie udzielać informacji zwrotnej
  • modele informacji zwrotnej
  • informacja zwrotna korygująca – jak to zrobić skutecznie
  • informacja zwrotna pozytywna – jak chwalić, aby pracownik nie osiadł na laurach
  1. Motywowanie pracowników
  • dlaczego podwyżka działa na krótko i inne problemy z finansami
  • budowanie motywacji wewnętrznej ludzi
  • pula motywatorów pozafinansowych do stosowania na codzień

Adres i dane kontaktowe:

Oddział we Wrocławiu

50-103 Wrocław, ul. Kurzy Targ 5
Krzysztof Janka – Dyrektor Oddziału FRBS Wrocław
kom.: 601 272 702
tel./fax: 71 344 62 45
tel.: 71 346 09 64

INNY ADRES SZKOLENIA:

KATOWICE – Centrum biurowo-szkoleniowe ul. MONIUSZKI 7

Zapisz się na szkolenie



    (Bez noclegu, pokój jednoosobowy, pokój dwuosobowy)