Data rozpoczęcia szkolenia:
18.10.2023
Data zakończenia szkolenia:
18.10.2023
Opis szkolenia:
CEL SZKOLENIA:
Celem warsztatów jest przygotowanie osób, które pełniły funkcję specjalisty/eksperta do nowych wyzwań jakie niesie ze sobą funkcja menedżera.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- wzmocnienie własnego autorytetu przy zachowaniu dobrych relacji z ludźmi
- przegląd kluczowych narzędzi menedżerskich związanych z delegowaniem zadań, egzekwowaniem i udzielaniem informacji zwrotnej
- poznanie i uświadomienie sobie zakresu i specyfiki roli menedżerskiej
- możliwość omówienia indywidualnych wątpliwości
- wymiana doświadczeń i dobrych praktyk z innymi
ADRESACI: Dla osób przygotowujących się do objęcia roli kierowniczej i/lub dla osób, które niedawno zostały menedżerami.
PROWADZĄCA: Magdalena Olechnowicz – Od 16 lat trenerka biznesu i konsultantka. Zrealizowała ponad 10 tysięcy godzin dydaktycznych, przeszkoliła ponad 8 tysięcy osób. Szkoli menedżerów różnych szczebli, w różnych branżach (finansowa, produkcyjna, handlowa, administracji publicznej). Jest praktykiem biznesu, posiada doświadczenie menedżerskie. Z wykształcenia jest magistrem zarządzania. Posiada certyfikat coacha (Practitioner Coach Diploma) oraz eksperta diagnozy kompetencji (Certified Assessor for Assessment and Development Center).
CENA SZKOLENIA: 580 zł brutto/os
Plan szkolenia:
MIEJSCE SZKOLENIA: KATOWICE ul. Moniuszki 7 Centrum biurowo-szkoleniowe
Godziny szkolenia: 9:30-16:00
PROGRAM SZKOLENIA:
- Kiedyś pracownik, teraz menedżer
- na co powinien zwracać uwagę menedżer
- funkcje i zadania menedżerskie
- jak się odnaleźć w nowej roli
- Budowanie własnego autorytetu
- 6 źródeł siły menedżerskiej (autorytetu)
- mit charyzmatycznego lidera – charyzmy można się nauczyć
- wczoraj kolega, dziś szef – jak układać relacje, jak reagować w trudnych sytuacjach
- Style kierowania ludźmi
- preferowany styl kierowniczy i co o tym mówi zarządzanie sytuacyjne
- jak dobierać styl do pracownika i do sytuacji
- kogo będę mieć / mam w moim zespole
- Delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań
- rodzaje rozmów menedżerskich w procesie delegowania zadań i rozliczania pracowników
- cykl komunikacyjny w zarządzaniu
- wyznaczanie pracownikom celów i ich egzekwowanie
- Informacja zwrotna
- kiedy i w jakiej formie udzielać informacji zwrotnej
- modele informacji zwrotnej
- informacja zwrotna korygująca – jak to zrobić skutecznie
- informacja zwrotna pozytywna – jak chwalić, aby pracownik nie osiadł na laurach
- Motywowanie pracowników
- dlaczego podwyżka działa na krótko i inne problemy z finansami
- budowanie motywacji wewnętrznej ludzi
- pula motywatorów pozafinansowych do stosowania na codzień
Adres i dane kontaktowe:
Oddział we Wrocławiu
tel.: 71 346 09 64
INNY ADRES SZKOLENIA:
KATOWICE – Centrum biurowo-szkoleniowe ul. MONIUSZKI 7