Data rozpoczęcia szkolenia:

27.09.2019

Data zakończenia szkolenia:

27.09.2019

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:
Celem jest rewitalizacja potencjału sprzedażowego pracowników banku, poznanie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży produktów i usług. Udział w zajęciach pomoże uczestnikom odnaleźć się w roli „aktywnego” sprzedawcy, efektywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować z nimi długotrwałe relacje.

UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie dla pracowników banku z doświadczeniem sprzedażowym pragnących nabywać i doskonalić umiejętności „aktywnego” kontaktu z klientem banku, pozwala na rozwijanie umiejętności zawodu handlowca w tym technik „aktywnej” sprzedaży.

TRENER: Coach z 15 letnim stażem. Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi klienta, aktywnej sprzedaży, negocjacji, oceny pracownika i innych dopasowanych do konkretnych potrzeb banku

Plan szkolenia:

  1. Samorozwój kluczem do sukcesu zawodowego.
  2. Paradygmaty w bankowości, jak nie dać im się zwieść.
  3. Nowe spojrzenie na sprzedaż – wszystko się zmienia – klienci też.
  4. Banki konkurencyjne – nowe zagrywki i taktyki – a może wcale nie takie nowe.
  5. Co robić gdy klient jest uprzedzony do nas lub do naszego produktu?
  6. RODO – jak wpływa na pracę doradców klienta i sposób prowadzenia rozmowy z klientem?
  7. Czy da się odzyskać utraconego klienta?
  8. Sprzedażowy „must have” – od misji Banku do komunikacji z klientem.
  9. Cechy idealnego doradcy klienta – jak postępować, żeby skutecznie sprzedawać?
  10. Jakich gestów i słów unikać w rozmowie sprzedażowej?
  11. Podstawowe poziomy sprzedaży – który wybrać?
  12. Nie sprzedajesz tak wiele jakbyś chciał – zastanów się dlaczego?
  13. Jak nie wpaść w pułapkę pytań?
  14. Jak mówić o cenie, żeby nie bolała?
  15. Technika „pen selling” – uwzględnij percepcję klienta.
  16. Magiczne słowa w sprzedaży – czy już ich używasz?
  17. Sztuka zamykania sprzedaży – jak zwiększyć swoją skuteczność?

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Warszawie

00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 81
Magdalena Paczóska – Dyrektor Oddziału FRBS Warszawa
kom.: 797 308 503

e-mail: magdalena.paczoska@frbs.org.pl

Anna Nowocińska – Koordynator ds. szkoleń
tel.: 22 53 95 118
fax: 22 57 81 443
kom.: 500 358 657

Zapisz się na szkolenie