Data rozpoczęcia szkolenia:
14.09.2023
Data zakończenia szkolenia:
14.09.2023
15.09.2023
Opis szkolenia:
CELE SZKOLENIA
- Celem warsztatów jest praktyczny wzrost wiedzy, umiejętności i ukształtowanie postawy sprzyjającej do wprowadzania i rozwoju procesu zarządzania sobą w czasie, oddziałem oraz zespołem sprzedawców przez Dyrektora/Menadżera/Kierownika/Lidera, co przełoży się na wzrost efektywności w realizacji celów biznesowych z równoczesnym wzmocnieniem zachowań przywódczych.
- W trakcie warsztatu poruszone zostaną najważniejsze obszary, które determinują realizację celów osobistych i biznesowych, wyniku sprzedaży w zakresie efektywności i osiągania założonych wyników.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- Szkolenie ma charakter praktyczny i pomoże przygotować Menadżera (w obszarze postawy oraz kompetencji) do skutecznej reakcji na zdarzenia zewnętrzne oraz wewnętrzne dzięki wdrożeniu narzędzi i zachowań, które pozwolą na zarządzenie sobą w czasie oraz wzmocnią przywództwo.
- Uczestnicy otrzymają rozwiązania oraz przykładowe narzędzia, które będzie można zaadoptować w swoim miejscu pracy.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin szkolenia: 14-15 września 2023 r.,
Miejsce: Hotel Galaxy****, ul. Gęsia, Kraków
ADRESACI: Wiceprezesi/Dyrektorzy ds. sprzedaży, Menadżerowie Regionów, Menadżerowie Oddziałów, Menadżerowie Zespołów
PROWADZENIE: ADRIAN WĘCEL – praktyk i trener zarządzania sprzedażą, posiada 16 letnie doświadczenie w bankowości w sektorze banków spółdzielczych, spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych oraz banków komercyjnych na stanowiskach specjalistycznych, menadżerskich i zarządczych. Zarządzał siecią sprzedaży skok (50+ oddziałów), wspierał sprzedaż w banku komercyjnym (100+ oddziałów) oraz budował proces sprzedaży kredytów detalicznych w banku spółdzielczym (roczny wzrost portfela o 269%). Praktyk w obszarze budowy i zarządzania ryzykiem oraz szeroko rozumianą sprzedażą, w tym rozproszoną siecią sprzedaży, zespołami sprzedażowymi, polityką sprzedaży, wzrostu efektywności oraz restrukturyzacji instytucji finansowej – m.in. współpracował z Zarządcą Komisarycznym oraz bankiem przejmującym organizację, w której zarządzał sprzedażą. Zobacz profil na LinkedIn
CENA BRUTTO
Grupa powyżej 10 os. | Grupa powyżej 14 os. | Cena obejmuje |
1 820 zł | 1 550 zł | udział w szkoleniu, obiady, przerwy kawowe |
zwiedzanie dzielnicy Kazimierz, udział w kolacji z lampką wina, dzielnica Kazimierz
(bez kosztu noclegu) |
||
1 550 zł | 1 330 zł | udział w szkoleniu, obiady, przerwy kawowe |
(wariant bez kolacji i bez kosztu noclegu) | ||
410 zł | 410 zł | nocleg pokój 1-osobowy |
450 zł | 450 zł | nocleg pokój 2-osobowy |
Plan szkolenia:
Czas trwania warsztatów:
-
- 14 września w godz.: 09:30-15:30
- 15 września w godz.: 10.00 – 15:30
CZĘŚĆ I
- Pewność siebie w pracy Menadżera
- Pewność siebie – od czego zależy?
- Co wiem o sobie? Jak rozstać się ze schematami, które nas osłabiają i demotywują?
- Moje mocne i słabe strony (samoocena)
- Moja lista życiowych sukcesów, czyli jak nauczyć się doceniać siebie
- Pewność siebie – jak zasilać swoje korzenie?
- Kompetencje Menadżera w obszarze spotkania sprzedażowego
- Spojrzenie na sprzedaż oczami Doradcy – jakie są moje cele, co mnie motywuje, jakie mam potrzeby?
- Proces spotkania sprzedażowego – czy jako Menadżer potrafię sprawnie poruszać się po etapach spotkania sprzedażowego?
- Udzielanie informacji zwrotnej (coaching on the job) – podstawowe założenia i narzędzia dla Menadżera.
- Trening w obserwacji spotkania z Klientem, wyciągnięcia wniosków i przekazania konstruktywnej informacji zwrotnej
- Kompetencje Menadżera w obszarze sprzedażowej rozmowy telefonicznej
- Spojrzenie na konieczność kontaktu telefonicznego z Klientem oczami Doradcy – jakie są moje cele, co mnie motywuje, jakie mam potrzeby?
- Proces rozmowy telefonicznej – czy jako Menadżer potrafię sprawnie poruszać się po etapach biznesowej rozmowy telefonicznej z Klientem?
- Udzielanie informacji zwrotnej (coaching on the job) – podstawowe założenia i narzędzia dla Menadżera
- Trening w obserwacji rozmowy telefonicznej z Klientem, wyciągnięcia wniosków i przekazania konstruktywnej informacji zwrotnej
CZĘŚĆ II
- Przykładowe narządzie do zarządzania sprzedażą
- Jakie cyfry są istotne w osiąganiu celów przez Menadżera?
- Interpretacja wyników osiąganych przez mój Zespół i wybór strategii zaangażowania ludzi do osiągnięcia założonego planu sprzedaży
- Wyznaczenie zadań i celów w perspektywie czasu – wykorzystanie macierzy Eisenhowera do budowania krótko i długoterminowych celów oraz sposobów ich realizacji
- Trening w interpretacji i rozliczeniu Zespołu z przykładowych celów biznesowych
- Zebranie przerobionych narzędzi i zachowań oraz wmontowanie ich w codzienną pracę Menadżera
- Przykładowy grafik pracy Menadżera nad wzrostem kompetencji sprzedażowych Doradców
- Trudności mogące wystąpić w pracy z Zespołem – przykładowe sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Korzyści płynące z długookresowej pracy nad kompetencjami Menadżera i Doradców Klienta
- Przykładowy dzień pracy Menadżera – trening komunikacji i wykorzystania poznanych materiałów
Szkolenie odnosi się do zagadnień:
- Zarządzanie sobą w czasie poprzez ukształtowanie proaktywnej postawy menadżerskiej
- Narzędzia i zasady zarządzania kompetencjami Doradców
- Kompetencje przywódcze
- Organizacja dnia pracy z nastawieniem na efektywne realizowanie zadań
- Delegowanie zadań
- Świadomość swojego miejsca pracy i wykorzystanie potencjału
Adres i dane kontaktowe:
Oddział w Krakowie