Data rozpoczęcia szkolenia:

04.07.2019

Data zakończenia szkolenia:

04.07.2019

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA: Zmieniające się trendy, upodobania i wymagania Klientów wymuszają na Bankach udoskonalanie narzędzi sprzedażowych zapewniających błyskawiczny dostęp do usług finansowych. Narzędzia te muszą być uniwersalne i zróżnicowane w taki sposób, aby Klienci w każdej grupie wiekowej mogli znaleźć dla siebie odpowiednie produkty i usługi oferowane przez Bank. Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych. Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych

KORZYŚCI SZKOLENIA:

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na temat:

– dopasowania działań marketingowych do produktów i usług bankowych,

– rozpoznawalności wizerunku Banku  w sieci,

– zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów bankowych i pozyskania nowych klientów,

– oszczędzania nakładów finansowych na działaniach marketingowych,

– zwiększenia zainteresowania i wiarygodności wizerunku Banku dla nowego pokolenia klientów,

– narzędzi ułatwiających prowadzenie działań w mediach społecznościowych,

– zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych oraz wielu innych ciekawych zagadnień

Uczestnicy szkolenia:

  • Kadra zarządzająca Banków Spółdzielczych
  • Dyrekcja działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

TRENERZY: Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych. Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant.

Plan szkolenia:

1.Charakterystyka generacji Y / Z

  • Nowe trendy wskazują kierunek działań marketingowych na generacje Y / Z. Nie zapominajmy o pozostałych generacjach, które może nie wykorzystują w tak dużym stopniu nowinek technologicznych, jak młode generacje, ale za to posiadają konkretne doświadczenie generujące ich potrzeby. Pamiętajmy, że każdy klient jest dla nas ważny.
  1. Pozafinansowe usługi banków
  • Klienci coraz częściej wspominają o swoim Banku jako o instytucji nie tylko finansowej, ale również instytucji, dzięki której będą mogli zrealizować inne konkretne usługi. O tym jakie usługi są mile widziane w ofertach Banku będzie mowa właśnie podczas tego szkolenia.
  1. Zasada Pareto 20/80
  • Stara, ale niebywale aktualna zasada kluczowych klientów generujących większość obrotów naszego banku. Konsekwentne stosowanie tej zasady prowadzi do zwiększenia wydajności.
  1. Marketing relacyjny
  • Jeden z ważniejszych elementów marketingu, o którym szczególnie w Bankach Spółdzielczych zapominamy. Marketing relacyjny to dobry sposób na wypracowanie wizerunku firmy. Odpowiednie działania mogą nie tylko pozwolić na utrzymanie stałych klientów, ale także zachęcić nowych do skorzystania z usług naszego banku.
  1. Segmentacja klientów
  • Segmentacja umożliwia pogląd na grupy klientów. Podział klientów Banku na grupy daje nam wiele możliwości. Możemy np. bardzo celnie kierować do grup propozycje naszych produktów dostosowanych do ich wymagań.
  1. Cross selling i up selling
  • Zasady sprzedaży dodatkowej, uzupełniającej
  1. Zasada 4P-Jerome McCarthy
  • Stare zasady odpowiednio dostosowane do nowych realiów są nadal aktualne. Ciekawy efekt otrzymujemy wtedy, kiedy dwie różne zasady zostaną połączone.
  1. Zasada S.A.V.E. – Eduardo Conrado
  • solution         produkt >> rozwiązanie
  • access           miejsce >> dostęp
  • value             cena     >> wartość
  • education promocja >> edukacja
  1. Cross marketing
  2. Fintechy czy banki
  3. E-płatności
  4. Nowoczesna strategia promocji i budowania wizerunku Banku w internecie
  • Jeżeli strategia marketingowa jest dopracowana, Bank odniesie zauważalne korzyści i będzie się wyróżniał na tle konkurencji.
  1. Jak dopracować strategię marketingową w internecie
  2. Marketing tradycyjny a marketing internetowy
    Rodzaje marketingu internetowego
  3. SEO optymalizacja strony internetowej
  • Wskażemy jak wiele zależy od samej struktury strony www, składni treści, responsywności, bezpieczeństwa w świetle chęci wypromowania witryny Banku.
  1. Pozycjonowanie organiczne
  • Wydawaj mniej pieniędzy na reklamę dzięki perfekcyjnie zaplanowanej stronie internetowej. Wspomóż świadomie pozycjonowanie organiczne.
  1. Jak pomóc wyszukiwarce i potencjalnym klientom
  2. Google Analitics + FB
  • Dlaczego warto wykorzystać w aktywnym marketingu Banku narzędzia FB Ads i GOOGLE Ads
  1. E-mail marketing
  • Jak wykorzystać najstarsze i najtańsze internetowe narzędzie marketingu ?
  1. Jak powinny być przygotowane szkolenia sprzedażowe
  2. Analizator sprawności portali internetowych
  • Analiza sprawności portalu przy pomocy SEOptimer
  1. Cyberbezpieczeństwo www
  • Jakie warunki musi spełnić strona www banku, aby być bezpieczną
  1. Cyberbezpieczeństwo bankowości internetowej
  • Na co zwrócić uwagę oceniając czy moduły bankowości internetowej są bezpieczne dla Klientów i dla infrastruktury informatycznej Banku

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Warszawie

00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 81
Magdalena Paczóska – Dyrektor Oddziału FRBS Warszawa
kom.: 797 308 503

e-mail: magdalena.paczoska@frbs.org.pl

Anna Nowocińska – Koordynator ds. szkoleń
tel.: 22 53 95 118
fax: 22 57 81 443
kom.: 500 358 657

Zapisz się na szkolenie