Data rozpoczęcia szkolenia:

16.05.2019

Data zakończenia szkolenia:

16.05.2019

Opis szkolenia:

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie świadomości i wiedzy związanej z korzyściami wynikającymi z wykorzystywania narzędzi marketingu internetowego
  • Nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie widoczności banków spółdzielczych w przestrzeni internetowej
  • Nabycie umiejętności dotarcia do klienta końcowego za pośrednictwem internetu
  • Unowocześnienie kanałów promocji i komunikacji bankowości spółdzielczej

Korzyści ze szkolenia:

Odbycie szkolenia i wprowadzenie w życie przedstawionych na nim technik marketingowych pozwoli na:

  • Optymalizację budżetu promocyjnego za pomocą wykorzystania narzędzi internetowych pozwalających na dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców
  • Zwiększenie ruchu na stronie internetowej banku
  • Poprawę użyteczności strony internetowej
  • Zwiększenie rozpoznawalności banku spółdzielczego i poprawę jego wizerunku w oczach potencjalnych klientów
  • Zwiększenie się ilości zapytań ofertowych dotyczących usług banku
  • Efektywniejsze konkurowanie na rynku usług bankowych

Uczestnicy szkolenia:

  • Kadra zarządzająca banków spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu banków spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

TRENERZY: 

  1. Pasjonat marketingu internetowego w każdej jego odsłonie. Od ponad 5 lat zawodowo zajmuje się promocją marek w sieci. Doświadczenie zdobył w krakowskich agencjach digitalowych i social media. Aktualnie Marketing Manager agencji eCommerce WAYNET – oficjalnego partnera platformy PrestaShop w Polsce.
    Pracuje z wieloma lokalnymi, krajowymi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami  w zakresie optymalizacji działań marketingowych, ustalania strategii, opracowywania  i wdrażania taktyk reklamowych oraz wizerunkowych w social media, tworzenia kampanii e-mail marketingowych oraz marketing automation.
    Współorganizator popularnych, cyklicznych wydarzeń dedykowanych branży marketingowej – Crash Mondays.
  2. Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych.
    Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych. Ekspert z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w obszarze cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w bankach, przedsiębiorstwach i urzędach państwowych do wymagań organów nadzorczych. Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant.

Plan szkolenia:

MIEJSCE SZKOLENIA: KATOWICE

  1. Wprowadzenie do marketingu internetowego (1h)
  • Bankowość spółdzielcza – tradycja i nowoczesność
  • Istotność marketingu internetowego i korzyści wynikające z jego zastosowania (tradycyjne formy marketingu vs. nowoczesne metody marketingowe)
  • Użytkownik internetu w Polsce – profil i zachowania. Jak do niego dotrzeć?
  1. Strona internetowa – istotny punkt styku klienta z bankiem (1h 30min)
  • Dlaczego użyteczna i estetyczna strona internetowa jest koniecznością w dzisiejszych czasach?
  • Jak zoptymalizować stronę internetową pod kątem funkcjonalności i przyjazności dla potencjalnego klienta?
  • Wstęp do optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
  1. Marketing treści (content marketing) (1h)
  • Czym jest marketing treści i dlaczego jest istotny z perspektywy marketingu internetowego?
  • Główne zasady tworzenia wartościowych treści w sektorze bankowości
  • Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
  1. Social media (1h 30min)
  • Dlaczego obecność banku w social media jest istotna?
  • Charakterystyka najpopularniejszych portali społecznościowych
  • Komunikacja banku w przestrzeni social media
  • Reklama za pośrednictwem mediów społecznościowych
  1. SEO/SEM (1h)
  • Możliwości dotarcia do użytkowników internetu za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych
  • Ruch organiczny i ruch płatny; SEO/SEM
  • Wstęp do pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach
  • Wstęp do reklamy w Google
  1. E-mail marketing (1h)
  • Korzyści płynące z wykorzystania e-mail marketingu w całości strategii marketingowej banku
  • Dobre praktyki w tworzeniu e-mailowych przekazów marketingowych

 

Adres i dane kontaktowe:

Oddział we Wrocławiu

50-103 Wrocław, ul. Kurzy Targ 5
Krzysztof Janka – Dyrektor Oddziału FRBS Wrocław
kom.: 601 272 702
kom.: 500 358 650
Joanna Kania – Koordynator ds. szkoleń
tel./fax: 71 344 62 45
tel.: 71 346 09 64

INNY ADRES SZKOLENIA:

KATOWICE – Centrum biurowo-szkoleniowe ul. MONIUSZKI 7

Zapisz się na szkolenie