Data rozpoczęcia szkolenia:

15.11.2019

Data zakończenia szkolenia:

15.11.2019

Opis szkolenia:

Potencjał reklam na Facebooku leży w zaawansowanych opcjach „targetowania” oraz wielu kanałach i formatach promocji udostępnianych przez portal. Ucząc się umiejętnie tworzyć kampanie, a następnie analizować ich wyniki i optymalizować kreacje, otrzymasz dostęp do skutecznego narzędzia w walce o uwagę i pieniądze potencjalnych klientów.

Szkolenie stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce Google Ads oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy  z zakresu prowadzenia kampanii.

Cele i korzyści ze szkolenia:

  • zrozumienia działania cyfrowego marketingu,
  • tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,
  • wypracowania odpowiedniej grupy odbiorców dla reklam, usług i produktów bankowych,
  • tworzenia kampanii remarketingowej na Facebook-u,
  • zrozumienia działania cyfrowego marketingu.

ADRESACI:

  • Kadra zarządzająca Banków Spółdzielczych
  • Dyrekcja działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielcze

TRENER: marketingowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem, prowadzi własną agencję reklamową. Specjalista ds. reklamy internetowej, posiada obszerną wiedzę z zakresu reklamy, zarządzania marką, public relations oraz analityki internetowej. Współpracuje z małymi i dużymi firmami, opracowuje strategie skutecznej reklamy w Internecie i wdraża zaproponowane działania. Trener Google ADS oraz Facebook ADS.

Absolwent wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie

 

Plan szkolenia:

  1. Wstęp:
  • Produkty bankowe w klasycznej definicji marketingu
  • Reklama narzędziem promocji
  • Internet jako środek masowego przekazu
  • Spójność przekazu – jednolity wizerunek
  1. Reklama internetowa – Google ADS:
  • GOOGLE jako firma reklamowa
  • Daj się znaleźć! Jak wygląda i działa pozycjonowanie oraz reklama płatna w Google ADS
  • Spójność przekazu – jednolity wizerunek
  • Skuteczna reklama produktów bankowych w Google
  • Rodzaje reklam w google ADS (CPC, CMP, CPV, CPA)
  • Ustalenie celu / efektywność / ROI
  • Planowanie i dobór słów kluczowych
  • Planner słów kluczowych / określenie budżetu / lokalizacji
  • Struktura skutecznej kampanii Google ADS
  • Google ADS Manager
  • Remarketing
  • Analiza wyników kampanii
  • Koszty związane z reklamą w Google ADS
  1. Reklama internetowa – Facebook:
  • Wprowadzenie do charakterystyki mediów społecznościowych
  • Facebook jako firma reklamowa
  • Cele marketingowe możliwe do zrealizowania za pośrednictwem portalu Facebook
  • Profil użytkowników facebooka
  • Planowanie komunikacji FanPage
  • Business Manager / reklama płatna / targetowanie
  • Pixel Facebook, Audience, Lookalike, Remarketing
  • Skuteczne zabiegi wpływające na wzrost skuteczności reklamy
  • Ile kosztuje prowadzenie skutecznego FanPage

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Krakowie

30-415 Kraków, ul. Bonarka 8
Irmina Korzeniowska – p.o. Dyrektor Oddziału FRBS Kraków
tel.: 12 655 13 19 wew. 912
kom.: 501 262 289

Zapisz się na szkolenie