Data rozpoczęcia szkolenia:

14.02.2020

Data zakończenia szkolenia:

14.02.2020

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA: Na całym świecie aktywnie z Facebook’a korzysta ponad 2 miliardy osób. W Polsce liczba ta wygląda równie imponująco, ponieważ na portalu tym odnaleźć możemy niemal CO TRZECIEGO mieszkańca naszego kraju ! Marketingową potęgą Facebook’a nie jest jednak jedynie ilość aktywnych użytkowników, ale przede wszystkim zbierane przez niego dane na ich temat, które można skutecznie wykorzystać w realizacji celów Banków Spółdzielczych. Potencjał reklam na Facebooku leży w zaawansowanych opcjach targetowania oraz wielu kanałach i formatach promocji udostępnianych przez portal. Ucząc się umiejętnie tworzyć kampanie, a następnie analizować ich wyniki i optymalizować kreacje, otrzymasz dostęp do skutecznego narzędzia w walce o uwagę i pieniądze potencjalnych klientów. Natomiast Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w Banku. Dotyczy to każdego Banku, dla którego Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Szkolenie stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy z zakresu prowadzenia kampanii. Na szkoleniu uczestnicy poznają ogóle trendy w Google Ads oraz inspiracje, które będą mogli zastosować w swoim biznesie.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą poniższych umiejętności w zakresie:

– zrozumienia działania cyfrowego marketingu,

– tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,

– wypracowania odpowiedniej grupy odbiorców dla reklam, usług i produktów bankowych,

– tworzenia kampanii remarketingowej na Facebook-u,

– zrozumienia działania cyfrowego marketingu.

 

Omówimy również odpowiedzi na istotne pytania w zakresie reklamy na portalach społecznościowych:

– jakie cechy powinna posiadać skuteczna kreacja reklamowa na Facebooku,

– jakie formaty i umiejscowienia przekazów reklamowych oferuje Facebook i czy wszystkie są jednakowo skuteczne?

– realizacja jakich celów reklamowych dostępna jest za pośrednictwem portalu?

– jak wygląda struktura kampanii reklamowej na Facebooku?

– co to jest Piksel Facebooka, Custom Audiences i Lookalike Audiences oraz jak wykorzystać możliwości, które dają?

– jak efektywnie wykorzystać Google Ads do rozwoju swojego biznesu?

ADRESACI:

  • Kadra zarządzająca banków spółdzielczych
  • Dyrekcja działu marketingu i reklamy banków spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu i reklamy banków spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

PROWADZENIE: Doświadczony marketingowiec z ponad 10 letnim doświadczeniem. Specjalista ds. reklamy internetowej, posiada obszerną wiedzę z zakresu reklamy, zarządzania markąpublic relations oraz analityki internetowej. Wdraża dla Banków Spółdzielczych strategie marketingu elektronicznego, pomaga zwiększyć sprzedaż produktów bankowych dzięki elektronicznym narzędziom reklamy. Dodatkowo współpracuje z małymi  i dużymi firmami, opracowuje strategie skutecznej reklamy w Internecie i wdraża zaproponowane działania. Trener Google ADS oraz Facebook ADS. Nie jest teoretykiem tylko praktykiem. Wyznaje zasadę prostych środków, którymi dociera się szybko i sprawnie do celu. Absolwent wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Plan szkolenia:

  1. WSTĘP:
  • Produkty bankowe w klasycznej definicji marketingu
  • Reklama narzędziem promocji
  • Internet jako środek masowego przekazu
  • Spójność przekazu – jednolity wizerunek
  1. Reklama internetowa – Google ADS:
  • GOOGLE jako firma reklamowa
  • Daj się znaleźć!  Jak wygląda i działa pozycjonowanie oraz reklama płatna w Google ADS
  • Spójność przekazu – jednolity wizerunek
  • Skuteczna reklama produktów bankowych w Google
  • Rodzaje reklam w google ADS (CPC, CMP, CPV, CPA)
  • Ustalenie celu / efektywność / ROI
  • Planowanie i dobór słów kluczowych
  • Planner słów kluczowych / określenie budżetu / lokalizacji
  • Struktura skutecznej kampanii Google ADS
  • Google ADS Manager
  • Remarketing
  • Analiza wyników kampanii
  • Koszty związane z reklamą w Google ADS

 

  1. Reklama internetowa – Facebook:
  • Wprowadzenie do charakterystyki mediów społecznościowych
  • Facebook jako firma reklamowa
  • Cele marketingowe możliwe do zrealizowania za pośrednictwem portalu Facebook
    (strategia / cele / efektywność)
  • Profil użytkowników facebooka
  • Planowanie komunikacji FanPage
  • Business Manager / reklama płatna / targetowanie
  • Pixel Facebook, Audience, Lookalike, Remarketing
  • Skuteczne zabiegi wpływające na wzrost skuteczności reklamy
  • Ile kosztuje prowadzenie skutecznego FanPage

 

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Rzeszowie

35-025 Rzeszów, ul. Zygmuntowska 14
Renata Bialic – Dyrektor Oddziału FRBS Rzeszów
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel./fax: 17 86 41 952
kom.: 500 358 648

MIEJSCE SZKOLENIA:

OLSZTYN – Sala szkoleniowa – Bank BPS, Al. M.J.Piłsudskiego 32
rozpoczęcie szkolenia – godz.9.00

Zapisz się na szkolenie