Data rozpoczęcia szkolenia:

20.09.2019

Data zakończenia szkolenia:

20.09.2019

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA Na całym świecie aktywnie z Facebook’a korzysta ponad 2 miliardy osób. W Polsce liczba ta wygląda równie imponująco, ponieważ na portalu tym odnaleźć możemy niemal CO TRZECIEGO mieszkańca naszego kraju ! Marketingową potęgą Facebook’a nie jest jednak jedynie ilość aktywnych użytkowników, ale przede wszystkim zbierane przez niego dane na ich temat, które można skutecznie wykorzystać w realizacji celów Banków Spółdzielczych.
Potencjał reklam na Facebooku leży w zaawansowanych opcjach targetowania oraz wielu kanałach i formatach promocji udostępnianych przez portal. Ucząc się umiejętnie tworzyć kampanie, a następnie analizować ich wyniki i optymalizować kreacje, otrzymasz dostęp do skutecznego narzędzia w walce o uwagę i pieniądze potencjalnych klientów.

KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia uczestnicy nabędą poniższych umiejętności w zakresie:
– zrozumienia działania cyfrowego marketingu
– tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,
– wypracowania odpowiedniej grupy odbiorców dla reklam, usług i produktów bankowych
– tworzenia kampanii remarketingowej na Facebook-u
– zrozumienia działania cyfrowego marketingu

Omówimy również odpowiedzi na istotne pytania w zakresie reklamy na portalach społecznościowych:
– jakie cechy powinna posiadać skuteczna kreacja reklamowa na Facebooku
– jakie formaty i umiejscowienia przekazów reklamowych oferuje Facebook i czy wszystkie są jednakowo skuteczne?
– realizacja jakich celów reklamowych dostępna jest za pośrednictwem portalu?
– jak wygląda struktura kampanii reklamowej na Facebooku?
– co to jest Piksel Facebooka, Custom Audiences i Lookalike Audiences oraz jak wykorzystać możliwości, które dają?
– jak efektywnie wykorzystać Google Ads do rozwoju swojego biznesu

ADRESACI SZKOLENIA
• Kadra zarządzająca banków spółdzielczych
• Dyrekcja działu marketingu i reklamy banków spółdzielczych
• Pracownicy działu marketingu i reklamy banków spółdzielczych
• Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

TRENERZY: 

  1. Pasjonat marketingu internetowego w każdej jego odsłonie. Od ponad 5 lat zawodowo zajmuje się promocją marek w sieci. Doświadczenie zdobył w krakowskich agencjach digitalowych i social media. Aktualnie Marketing Manager agencji eCommerce WAYNET – oficjalnego partnera platformy PrestaShop w Polsce.
    Pracuje z wieloma lokalnymi, krajowymi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami  w zakresie optymalizacji działań marketingowych, ustalania strategii, opracowywania  i wdrażania taktyk reklamowych oraz wizerunkowych w social media, tworzenia kampanii e-mail marketingowych oraz marketing automation.
    Współorganizator popularnych, cyklicznych wydarzeń dedykowanych branży marketingowej – Crash Mondays.
  2. Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych.
    Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych. Ekspert z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w obszarze cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w bankach, przedsiębiorstwach i urzędach państwowych do wymagań organów nadzorczych. Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant.

Plan szkolenia:

MIEJSCE SZKOLENIA: KATOWICE

  1. Wprowadzenie do charakterystyki mediów społecznościowych i portalu Facebook
  2. Strategia a taktyka w komunikacji i reklamie na Facebook’u
  3. Cele marketingowe możliwe do zrealizowania za pośrednictwem portalu Facebook
  4. Persona kluczowego odbiorcy – czym jest i jak ją stworzyć?
  5. Reklama na Facebook’u – struktura kampanii, umiejscowienie, kreacja
  6. Menadżer reklam Facebook’a
  7. Pixel Facebook’a, Custom Audience, Lookalike, Audience Insight, Remarketing
  8. Skuteczne zabiegi wpływające na wzrost skuteczności reklamy
  9. Wstęp do reklamy Google Ads

Adres i dane kontaktowe:

Oddział we Wrocławiu

50-103 Wrocław, ul. Kurzy Targ 5
Krzysztof Janka – Dyrektor Oddziału FRBS Wrocław
kom.: 601 272 702
kom.: 500 358 650
Joanna Kania – Koordynator ds. szkoleń
tel./fax: 71 344 62 45
tel.: 71 346 09 64

INNY ADRES SZKOLENIA:

KATOWICE – Centrum biurowo-szkoleniowe ul. MONIUSZKI 7

Zapisz się na szkolenie