Data rozpoczęcia szkolenia:

22.10.2019

Data zakończenia szkolenia:

22.10.2019

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA Na całym świecie aktywnie z Facebook’a korzysta ponad 2 miliardy osób. W Polsce liczba ta wygląda równie imponująco, ponieważ na portalu tym odnaleźć możemy niemal CO TRZECIEGO mieszkańca naszego kraju ! Marketingową potęgą Facebook’a nie jest jednak jedynie ilość aktywnych użytkowników, ale przede wszystkim zbierane przez niego dane na ich temat, które można skutecznie wykorzystać w realizacji celów Banków Spółdzielczych.
Potencjał reklam na Facebooku leży w zaawansowanych opcjach targetowania oraz wielu kanałach i formatach promocji udostępnianych przez portal. Ucząc się umiejętnie tworzyć kampanie, a następnie analizować ich wyniki i optymalizować kreacje, otrzymasz dostęp do skutecznego narzędzia w walce o uwagę i pieniądze potencjalnych klientów.

KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia uczestnicy nabędą poniższych umiejętności w zakresie:
– zrozumienia działania cyfrowego marketingu
– tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,
– wypracowania odpowiedniej grupy odbiorców dla reklam, usług i produktów bankowych
– tworzenia kampanii remarketingowej na Facebook-u
– zrozumienia działania cyfrowego marketingu

Omówimy również odpowiedzi na istotne pytania w zakresie reklamy na portalach społecznościowych:
– jakie cechy powinna posiadać skuteczna kreacja reklamowa na Facebooku
– jakie formaty i umiejscowienia przekazów reklamowych oferuje Facebook i czy wszystkie są jednakowo skuteczne?
– realizacja jakich celów reklamowych dostępna jest za pośrednictwem portalu?
– jak wygląda struktura kampanii reklamowej na Facebooku?
– co to jest Piksel Facebooka, Custom Audiences i Lookalike Audiences oraz jak wykorzystać możliwości, które dają?
– jak efektywnie wykorzystać Google Ads do rozwoju swojego biznesu

ADRESACI SZKOLENIA
• Kadra zarządzająca banków spółdzielczych
• Dyrekcja działu marketingu i reklamy banków spółdzielczych
• Pracownicy działu marketingu i reklamy banków spółdzielczych
• Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

TRENER: doświadczony marketingowiec z ponad 10 letnim doświadczeniem. Specjalista ds. reklamy internetowej, posiada obszerną wiedzę z zakresu reklamy, zarządzania marką, public relations oraz analityki internetowej. Wdraża dla Banków Spółdzielczych strategie marketingu elektronicznego, pomaga zwiększyć sprzedaż produktów bankowych dzięki elektronicznym narzędziom reklamy. Nie jest teoretykiem tylko praktykiem. Wyznaje zasadę prostych środków, którymi dociera się szybko i sprawnie do celu.

Plan szkolenia:

  1. Wprowadzenie do charakterystyki mediów społecznościowych i portalu Facebook
  2. Strategia a taktyka w komunikacji i reklamie na Facebook’u
  3. Cele marketingowe możliwe do zrealizowania za pośrednictwem portalu Facebook
  4. Persona kluczowego odbiorcy – czym jest i jak ją stworzyć?
  5. Reklama na Facebook’u – struktura kampanii, umiejscowienie, kreacja
  6. Menadżer reklam Facebook’a
  7. Pixel Facebook’a, Custom Audience, Lookalike, Audience Insight, Remarketing
  8. Skuteczne zabiegi wpływające na wzrost skuteczności reklamy
  9. Wstęp do reklamy Google Ads

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Warszawie

00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 81
Magdalena Paczóska – Dyrektor Oddziału FRBS Warszawa
kom.: 797 308 503

e-mail: magdalena.paczoska@frbs.org.pl

Anna Nowocińska – Koordynator ds. szkoleń
tel.: 22 53 95 118
fax: 22 57 81 443
kom.: 500 358 657

Zapisz się na szkolenie