Data rozpoczęcia szkolenia:

27.03.2020

Data zakończenia szkolenia:

27.03.2020

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Zmieniające się trendy, upodobania i wymagania Klientów wymuszają na Bankach udoskonalanie narzędzi sprzedażowych zapewniających błyskawiczny dostęp do usług finansowych. Narzędzia te muszą być uniwersalne i zróżnicowane w taki sposób, aby Klienci w każdej grupie wiekowej mogli znaleźć dla siebie odpowiednie produkty i usługi oferowane przez Bank.

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych.

Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na temat:

  • dopasowania działań marketingowych do produktów i usług bankowych,
  • rozpoznawalności wizerunku Banku w sieci,
  • zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów bankowych i pozyskania nowych klientów,
  • oszczędzania nakładów finansowych na działaniach marketingowych,
  • zwiększenia zainteresowania i wiarygodności wizerunku Banku dla nowego pokolenia klientów
  • narzędzi ułatwiających prowadzenie działań w mediach społecznościowych – zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych,
  • oraz wielu innych ciekawych zagadnień.

ADRESACI:

  • Kadra zarządzająca banków spółdzielczych
  • Dyrekcja działu marketingu i reklamy banków spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu i reklamy banków spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

PROWADZENIE:

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Certyfikat ITIL Foundation. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych

Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych.

Ekspert z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w obszarze cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w bankach, przedsiębiorstwach i urzędach państwowych do wymagań organów nadzorczych.

Plan szkolenia:

MIEJSCE SZKOLENIA: KATOWICE

1. Charakterystyka generacji Z / Y / X / Baby Boomer
2. Nowoczesna strategia promocji i budowania wizerunku Banku w internecie
• Marketing tradycyjny
• Marketing internetowy
3. Strona WWW jako nowoczesne narzędzie komunikacji z klientem
• Główne elementy strony internetowej
• Optymalizacja – Tagi nagłówka – Inne
• „Długi ogon” – Long tail
• Co to jest SEO?
• Optymalizacja SEO
• Co to jest SEM?
• Pozycjonowanie organiczne
• Cyberbezpieczeństwo www
• Cyberbezpieczeństwo bankowości internetowej
4. Rodzaje marketingu internetowego
5. Marketing relacyjny
6. Sponsoring lokalnych inicjatyw
7. Influencer – Kim jest?
8. Social Media
• Profil Banku na Facebook-u
• Facebook Ads
• Google Ads
9. Pozafinansowe usługi banków – wartość dodana VAS (Value Added Services
10. Segmentacja klientów
11. Zasada Pareto 20/80
12. Zasada 4P-Jerome McCarthy
13. Zasada S.A.V.E. – Eduardo Conrado
• Solution produkt rozwiązanie
• Access miejsce dostęp
• Value cena wartość
• Education promocja edukacja
14. Cross marketing
15. Cross selling
16. Up selling
17. Bankowość elektroniczna jako nośnik treści marketingowej
18. Kreowanie nowoczesnego produktu i usługi bankowej
19. Szkolenia sprzedażowe dla pracowników Banków po opracowaniu koncepcji sprzedaży i celów sprzedaży
20. Outsourcing marketingu. Czy to się opłaca?
21. Organizowanie spotkań grup przedsiębiorców. Bank w roli eksperta w rozwiązywaniu problemów swoich najlepszych klientów

Adres i dane kontaktowe:

Oddział we Wrocławiu

50-103 Wrocław, ul. Kurzy Targ 5
Krzysztof Janka – Dyrektor Oddziału FRBS Wrocław
kom.: 601 272 702
kom.: 500 358 650
Joanna Kania – Koordynator ds. szkoleń
tel./fax: 71 344 62 45
tel.: 71 346 09 64

INNY ADRES SZKOLENIA:

KATOWICE – Centrum biurowo-szkoleniowe ul. MONIUSZKI 7

Zapisz się na szkolenie