Data rozpoczęcia szkolenia:

23.09.2019

Data zakończenia szkolenia:

23.09.2019

Opis szkolenia:

Szkolenie ma na celu zwiększenie efektywności pracy w programie Microsoft Excel, dzięki sprawnej obsłudze arkuszy kalkulacyjnych, wykorzystaniu funkcji do przeprowadzania analiz, a także pracy z tabelami i wykresami.

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów z omówieniem i analizą konkretnych przypadków, tzw. case study.

CELE SZKOLENIA: Przekazanie uczestnikom praktycznych wskazówek, wiedzy i umiejętności z zakresu zagadnień związanych z wykorzystaniem funkcji Excela w codziennej pracy – kładziemy nacisk na sposoby ułatwienia i przyśpieszenia najczęściej wykonywanych zadań. Uczestnicy szkolenia zwiększą efektywność pracy z danymi oraz będą potrafili obsługiwać popularne funkcje arkusza kalkulacyjnego, formatować dane, wykorzystywać formuły i funkcje przy wykonywaniu obliczeń, a także analizować uzyskane wyniki z wykorzystaniem tabel przestawnych.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • oszczędność czasu poprzez realizuję powierzonych zadań łatwiej i szybciej,
  • zwiększenie kompetencji zawodowych i wydajności pracy z arkuszem kalkulacyjnym,
  • automatyzacja codziennej pracy w zadaniach opartych na danych,
  • umiejętność prawidłowego wprowadzania danych do arkusza, tworzenie i modyfikacja bazy i formularzy,
  • sprawne wykorzystanie podstawowych funkcji oraz dostosowanie arkuszy MS Excel do indywidualnych potrzeb.

ADRESACI SZKOLENIA

  • Pracownicy sekretariatu Zarządu Banku
  • Pracownicy działu analiz i kontroli, działu zarządzania ryzykiem
  • Pracownicy działu zarządzania zakupami i kontraktami, wsparcia i sprzedaży produktów, działu marketingu
  • Pracownicy działu finansów i rachunkowości

oraz innych działów wymagających stosowania programu Microsoft Excel

PROWADZENIE: Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytów bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych oraz w biznesie. Prowadzi audyty w obszarze bezpieczeństwa informacji w zakresie spełnienia wymagań europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Przeprowadza analizę ryzyka procesów przetwarzania danych osobowych. Opracowuje dla klientów wewnętrzne procedury, polityki oraz inne wymagane dokumenty

Plan szkolenia:

  1. Wprowadzenie do pracy z arkuszem kalkulacyjnym
  • Wstęp
  • Poruszanie się pomiędzy komórkami, arkuszami w skoroszycie
  • Prawidłowe wprowadzanie i edycja danych w arkuszach
  • Kopiowanie, przenoszenie i wypełnianie komórek – automatyzacja pracy – Znajdź / Zamień
  • Dostosowanie wyglądu arkuszy do własnych potrzeb
  1. Formatowanie zawartości komórek w MS Excel:
  • Zmiana kroju pisma, stylu, wielkość znaków
  • Rozmieszczanie danych w arkusza
  • Wypełnianie i obramowanie komórek
  • Zmiana wysokości wierszy i szerokości kolumn
  • Sortowanie, Grupy i Konspekt, Formatowanie Warunkowe,
  • Blokowanie i podział Okienek
  1. Operacje na danych:
  • Tworzenie i wprowadzanie formuł
  • Proste funkcje tj. suma, średnia, minimum, maximum, ile.liczb
  • Nadawanie formatu danym
  • sortowanie danych, filtrowanie danych
  • Graficzna prezentacja wyników w arkuszu
  • Tworzenie wykresów
  • Drukowanie
  1. Zaawansowane funkcje
  • Często używane wzory
  • Zabezpieczenie hasłem
  • Usuwanie duplikatów, sprawdzanie poprawności
  • Tabele przestawne
  • Wykres przestawny
  • Formularze

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Rzeszowie

35-025 Rzeszów, ul. Zygmuntowska 14
Renata Bialic – Dyrektor Oddziału FRBS Rzeszów
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel./fax: 17 86 41 952
kom.: 500 358 648

Zapisz się na szkolenie