Data rozpoczęcia szkolenia:

21.06.2023

Data zakończenia szkolenia:

21.06.2023
22.06.2023

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest wzrost wiedzy i umiejętności pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż produktów bankowych w zakresie prowadzenia spotkań sprzedażowych z klientami. W trakcie warsztatów doradcy poznają narzędzia, które pozwalają na wykształcenie praktycznych umiejętności pozyskiwania klientów detalicznych i biznesowych oraz kompetencji dotyczących uproduktywnienia klientów Banku.

Dowiadują się jak korzystając z diagramu rozmowy telefonicznej zwiększyć skuteczność umawianych telefonicznie spotkań.  Uczestnicy uczą się również jak przygotować dobrą bazę kontaktów oraz poznają sposoby na „ocieplenie” telefonów do potencjalnych klientów. Po zakończeniu szkolenia doradcy posiadają wiedzę i zbiór materiałów, dzięki którym swobodnie prowadzą telefoniczne rozmowy sprzedażowe.

 KORZYŚCI ZE SZKOLENIA: Po ukończeniu szkolenia doradcy potrafią prowadzić spotkanie z klientem z uwzględnieniem wszystkich obszarów weryfikowanych podczas badania tajemniczego klienta. Od zauważenia klienta po wejściu do oddziału, do właściwego zakończenia spotkania

Poznają skuteczne metody prowadzenia rozmów telefonicznych zarówno z obecnym jak i potencjalnym klientem Banku. Uczestnicy warsztatu umiejętnie radzą sobie z  rozwiązywaniem obiekcji podczas rozmowy telefonicznej zarówno z obecnym jak i potencjalnym klientem Banku.

ADRESACI: Szkolenie adresujemy pracowników Banków Spółdzielczych odpowiedzialnych za sprzedaż i zarządzanie sprzedażą – Doradców, Specjalistów, Kierowników Zespołów, wszystkich pracowników, którzy podejmują kontakt telefoniczny z obecnymi oraz potencjalnymi klientami Banku.

PROWADZĄCA:  Sylwia Zakrzewska-Anucińska – Dyrektor ds. Współpracy Zrzeszeniowej w Departamencie Klienta Korporacyjnego Banku BPS S.A., posiadana wieloletnie doświadczenie w bankowości, w tym 8 lat zarządzania zespołami sprzedaży w bankach komercyjnych. Od 4 lat związana z Bankowością Spółdzielczą.  Trener posiada międzynarodowy Certyfikat Trenera Biznesu BTI.

Cena: 650 zł/os brutto

Plan szkolenia:

godziny realizacji: 9:00-15:30

PROGRAM SZKOLENIA:

I DZIEŃ – Spotkanie z klientem krok po kroku. Jak nie stracić klienta, który pojawił się w oddziale?

  • Trening uważności doradcy – grywalizacja.
  • Standardy i jakość obsługi – czyli jak nie stracić klienta, który pojawił się w Oddziale?
  • Trening aktywnego słuchania – słyszę, czy słucham klienta?
  • Skuteczny proces sprzedaży – czyli spotkanie z nowym klientem krok po kroku.
  • Zakazane i przydane zwroty w procesie sprzedaży.
  • Sesja informacji zwrotnej od trenera i członków grupy

II DZIEŃ – Skuteczne umawianie spotkań przez telefon

  • Trening uważności doradcy – grywalizacja
  • Złote zasady umawiania spotkań „na zimno”
  • Przygotowanie do telefonowania
  • Jak wykorzystać inne kanały prospectingu, by skutecznie dzwonić „na zimno”?
  • Rozmowa z klientem oraz potencjalnym klientem Banku krok po korku
  • Skuteczne pozyskiwanie poleceń od klientów Banku przez telefon
  • Ćwiczenia grupowe i indywidualne z telefonowania
  • Podsumowanie warsztatów i sesja informacji zwrotnej od trenera i członków grupy

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Rzeszowie

35-025 Rzeszów, ul. Zygmuntowska 14
Renata Bialic – Dyrektor Oddziału FRBS Rzeszów
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel.: 17 86 41 952
fax: 17 86 41 955
kom.: 500 358 648

Zapisz się na szkolenie



    (Bez noclegu, pokój jednoosobowy, pokój dwuosobowy)