Data rozpoczęcia szkolenia:

28.09.2022

Data zakończenia szkolenia:

28.09.2022

Opis szkolenia:

Proponujemy Państwu 3 etapowe szkolenie z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym w Banku Spółdzielczym. Na całodniowych spotkaniach przyjrzymy się jak powinien pracować każdy zespół sprzedażowy żeby maksymalizował swoją efektywność. Przepracujemy trudne elementy związane z pracą z takim zespołem. Wskażemy, jaka jest rola osoby zarządzającej i czego oczekuje współczesny pracownik od swojego przełożonego.

Szkolenie ma formę warsztatów. Będzie wymagało efektywnego udziału uczestników. Po za tradycyjną formą wykładu, przewidziane są dyskusje i ćwiczenia. Uczestnicy zostaną zaopatrzeni w materiały wspomagające. Istotną częścią spotkania będzie również wymiana doświadczeń i spostrzeżeń pomiędzy uczestnikami. Forma spotkań kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie umiejętności sprzedażowych. Naszym celem jest przekazanie konkretnej wiedzy, którą można następnie wykorzystać w codziennej pracy.

Szkolenie adresowane jest zarówno do doświadczonych Dyrektorów/Kierowników, jak i do osób które dopiero zaczynają swoją drogę zawodową na stanowisku zarządczym.

Nasze szkolenie nie jest wykładem lub odczytem informacji. Stawiamy na wyuczenie podstawowych technik i umiejętności jakie następnie można wykorzystać w pracy z podwładnymi. Jeżeli:

  • Masz obawy jak przekazać informację, która nie spodoba się Twojemu podwładnemu
  • Twoi pracownicy chętnie wyszukują różne powody, którymi tłumaczą Ci, że sprzedać się po prostu nie da…
  • Nie znasz narzędzi motywacyjnych i zastanawiasz się jak stworzyć taki system dla swoich podwładnych
  • Myślisz nad planami sprzedażowymi, ale się boisz jak zareagują Twoi podwładni
  • Awansowałeś z zespołu którym masz teraz zarządzać i „boisz się zarządzać” bo możesz zostać źle osądzony lub skrytykowany przez swoich byłych współpracowników
  • Czujesz się źle, kiedy kolejny raz pracownicy wspominają Ci że zarabiają za mało lub wtedy kiedy wprost proszą Cię o podwyżkę…

… to jesteś idealnym odbiorcą naszej Akademii Menadżera. Nie tylko przepracujemy z Tobą wymienione obszary, ale również nauczymy Cię jak poradzić sobie z trudnymi emocjami które spotykają każdego szefa sprzedaży.

TRENER: EWELINA PRZEPADŁO: specjalizuje się w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą usług bankowych.  Obecnie pełni stanowisko Menadżera ds. Sprzedaży w Banku Spółdzielczym, gdzie z sukcesem wdrożyła kredyt konsolidacyjny i przeszkoliła kadrę pracowników w zakresie sprzedaży rachunków detalicznych i kredytów gotówkowych. Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z ludźmi  w obszarze sprzedaży, budowania relacji z klientem, zarządzania zespołem i bankowości. Ukończyła kierunek MBA i „Marketing i Zarządzanie”.

TERMINY KURSU: I zjazd – 14.09.2022r. II zjazd – 21.09.2022r. III zjazd – 28.09.2022r.

GODZINY REALIZACJI ZAJĘĆ:
9.30-16.00
Zachęcamy do udziału w całym cyklu (3 części) – udział w poszczególnych pojedynczych (wybranych) zjazdach również jest możliwy.

CENA SZKOLENIA:

 I zjazd 280 zł/os brutto

II zjazd 360 zł/os brutto

III zjazd 360 zł/os brutto

Plan szkolenia:

godziny realizacji: 9:30-16:00

Na pierwszym spotkaniu dowiesz się:

  • O co chodzi z komunikacją, że się tak trudno dogadać z pracownikiem?
  • Rodzaje komunikatów wysyłanych do podwładnych
  • Na ile znamy naszych pracowników. Wartości i zasady jakie powinny panować w zespole.
  • Cykl Deminga i jego zastosowanie w zarządzaniu sprzedażą
  • Doświadczysz jakich przełożonych potrzebują pracownicy
  • Karanie to nie feedback – dlaczego mylimy te pojęcia.

Na drugim spotkaniu dowiesz się:

  • Konstruktywna krytyka Fuko FUNO Kanapka
  • Jak odmówić kiedy pracownik prosi o np. podwyżkę
  • Zarządzanie w zmianie czyli wprowadzenie rozliczeń i monitoring sprzedaży
  • Praca na celach jako element zwiększający poczucie bezpieczeństwa pracownika i przełożonego
  • Zadaniownie i plany sprzedażowe jako forma wspierania efektywności pracy.
  • Kontrola czyli co zrobić jak nie ma wyników – czyli wszystko na temat motywacji poszczególnych pracowników.

Na trzecim spotkaniu dowiesz się:

  • Plany premiowe, ich założenia i celowość wprowadzenia
  • Rodzaje planów sprzedażowych i ich znaczenie
  • Kiedy plany sprzedażowe mają sens, monitoring, ocena
  • Plany naprawcze czyli co zrobić jak pracownik nie pracuje efektywnie
  • Rozmowa dyscyplinująca w przypadku nie osiągnięcia zamierzonych celów
  • Założenia planów naprawczych

Adres i dane kontaktowe:

Oddział w Rzeszowie

35-025 Rzeszów, ul. Zygmuntowska 14
Renata Bialic – Dyrektor Oddziału FRBS Rzeszów
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel.: 17 86 41 952
fax: 17 86 41 955
kom.: 500 358 648

Zapisz się na szkolenie