Data rozpoczęcia szkolenia:
14.09.2022
Data zakończenia szkolenia:
14.09.2022
Opis szkolenia:
Proponujemy Państwu 3 etapowe szkolenie z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym w Banku Spółdzielczym. Na całodniowych spotkaniach przyjrzymy się jak powinien pracować każdy zespół sprzedażowy żeby maksymalizował swoją efektywność. Przepracujemy trudne elementy związane z pracą z takim zespołem. Wskażemy, jaka jest rola osoby zarządzającej i czego oczekuje współczesny pracownik od swojego przełożonego.
Szkolenie ma formę warsztatów. Będzie wymagało efektywnego udziału uczestników. Po za tradycyjną formą wykładu, przewidziane są dyskusje i ćwiczenia. Uczestnicy zostaną zaopatrzeni w materiały wspomagające. Istotną częścią spotkania będzie również wymiana doświadczeń i spostrzeżeń pomiędzy uczestnikami. Forma spotkań kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie umiejętności sprzedażowych. Naszym celem jest przekazanie konkretnej wiedzy, którą można następnie wykorzystać w codziennej pracy.
Szkolenie adresowane jest zarówno do doświadczonych Dyrektorów/Kierowników, jak i do osób które dopiero zaczynają swoją drogę zawodową na stanowisku zarządczym.
Nasze szkolenie nie jest wykładem lub odczytem informacji. Stawiamy na wyuczenie podstawowych technik i umiejętności jakie następnie można wykorzystać w pracy z podwładnymi. Jeżeli:
- Masz obawy jak przekazać informację, która nie spodoba się Twojemu podwładnemu
- Twoi pracownicy chętnie wyszukują różne powody, którymi tłumaczą Ci, że sprzedać się po prostu nie da…
- Nie znasz narzędzi motywacyjnych i zastanawiasz się jak stworzyć taki system dla swoich podwładnych
- Myślisz nad planami sprzedażowymi, ale się boisz jak zareagują Twoi podwładni
- Awansowałeś z zespołu którym masz teraz zarządzać i „boisz się zarządzać” bo możesz zostać źle osądzony lub skrytykowany przez swoich byłych współpracowników
- Czujesz się źle, kiedy kolejny raz pracownicy wspominają Ci że zarabiają za mało lub wtedy kiedy wprost proszą Cię o podwyżkę…
… to jesteś idealnym odbiorcą naszej Akademii Menadżera. Nie tylko przepracujemy z Tobą wymienione obszary, ale również nauczymy Cię jak poradzić sobie z trudnymi emocjami które spotykają każdego szefa sprzedaży.
TRENER: EWELINA PRZEPADŁO: specjalizuje się w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą usług bankowych. Obecnie pełni stanowisko Menadżera ds. Sprzedaży w Banku Spółdzielczym, gdzie z sukcesem wdrożyła kredyt konsolidacyjny i przeszkoliła kadrę pracowników w zakresie sprzedaży rachunków detalicznych i kredytów gotówkowych. Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z ludźmi w obszarze sprzedaży, budowania relacji z klientem, zarządzania zespołem i bankowości. Ukończyła kierunek MBA i „Marketing i Zarządzanie”.
TERMINY KURSU: I zjazd – 14.09.2022r. II zjazd – 21.09.2022r. III zjazd – 28.09.2022r.
GODZINY REALIZACJI ZAJĘĆ:
9.30-16.00
Zachęcamy do udziału w całym cyklu (3 części) – udział w poszczególnych pojedynczych (wybranych) zjazdach również jest możliwy.
CENA SZKOLENIA:
I zjazd 280 zł/os brutto
II zjazd 360 zł/os brutto
III zjazd 360 zł/os brutto
Plan szkolenia:
godziny realizacji: 9:30-16:00
Na pierwszym spotkaniu dowiesz się:
- O co chodzi z komunikacją, że się tak trudno dogadać z pracownikiem?
- Rodzaje komunikatów wysyłanych do podwładnych
- Na ile znamy naszych pracowników. Wartości i zasady jakie powinny panować w zespole.
- Cykl Deminga i jego zastosowanie w zarządzaniu sprzedażą
- Doświadczysz jakich przełożonych potrzebują pracownicy
- Karanie to nie feedback – dlaczego mylimy te pojęcia.
Na drugim spotkaniu dowiesz się:
- Konstruktywna krytyka Fuko FUNO Kanapka
- Jak odmówić kiedy pracownik prosi o np. podwyżkę
- Zarządzanie w zmianie czyli wprowadzenie rozliczeń i monitoring sprzedaży
- Praca na celach jako element zwiększający poczucie bezpieczeństwa pracownika i przełożonego
- Zadaniownie i plany sprzedażowe jako forma wspierania efektywności pracy.
- Kontrola czyli co zrobić jak nie ma wyników – czyli wszystko na temat motywacji poszczególnych pracowników.
Na trzecim spotkaniu dowiesz się:
- Plany premiowe, ich założenia i celowość wprowadzenia
- Rodzaje planów sprzedażowych i ich znaczenie
- Kiedy plany sprzedażowe mają sens, monitoring, ocena
- Plany naprawcze czyli co zrobić jak pracownik nie pracuje efektywnie
- Rozmowa dyscyplinująca w przypadku nie osiągnięcia zamierzonych celów
- Założenia planów naprawczych
Adres i dane kontaktowe:
Oddział w Rzeszowie