Data rozpoczęcia szkolenia:

04.11.2020

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

Cele szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnicy:

  • dowiedzą się jak przygotować się do prowadzenia telefonicznych rozmów sprzedażowych,
  • poznają psychologiczne aspekty rozmów telefonicznych,
  • dowiedzą się jakie słowa i stwierdzenia dobrze wpływają na słuchacza, a jakich należy się wystrzegać,
  • poznają schemat unikalnej rozmowy handlowej, która przykuwa uwagę i jest wartościowa dla klienta,
  • na koniec otrzymają listę najlepszych praktyk prowadzenia sprzedaży przez telefon.

  Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie umiał stworzyć strukturę własnej sprzedażowej rozmowy telefonicznej, będzie potrafił przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną

Adresaci szkolenia:

Doradcy klienta biznesowego, doradcy ds. klientów indywidualnych.

Trener: Łukasz Fiuczyński – praktyk wystąpień publicznych i sprzedaży B2B. Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B i autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych. Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych „Mówić każdy może”. Specjalizuje się w podnoszeniu skuteczności komunikacji – zarówno w obszarze wystąpień publicznych, jak i sprzedaży. Szkolił między innymi takie firmy jak: Dr Irena Eris, PKN Orlen, Millenium Bank , DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska.

CENA: 110 zł

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 9.00 – 13.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

I. Praca ze stresem i lękiem przed dzwonieniem:
• Opory przed dzwonieniem do klientów,
• Model ABC emocji jako narzędzie zmiany nastawienia.

II. Przygotowanie do rozmowy:
• Do kogo dzwonić i z jaką propozycji,
• Wyznaczenie jasnego celu rozmowy telefonicznej – praca w parach,
• Co doradca powinien wiedzieć o kliencie przed podniesieniem słuchawki.

III. Skuteczna rozmowa sprzedażowa:
• Budowanie komunikatu przykuwającego uwagę słuchacza,
• Pierwsze 10 sekund rozmowy telefonicznej, czyli jak dobrze rozpocząć,
• Struktura unikalnej rozmowy telefonicznej,
• Najlepsze praktyki sprzedażowych rozmów telefonicznych.

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Małgorzata Story – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




Zapisz się na szkolenie

Warunki uczestnictwa w szkoleniach zdalnych

Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

    1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
    2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
      • 512 KB/sek dla dźwięku,
      • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
    3. Wymagania sprzętowe:
      • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
      • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
    4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
      Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
    5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com  z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
    6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
    7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład:


Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu zdalnym

Zgłoszenie na szkolenie zdalne

Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

Realizacja szkolenia zdalnego

Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

Odwołanie szkolenia zdalnego

W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

Rezygnacja ze szkolenia zdalnego

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej na adres e-mail szkoleniazdalne@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Fundację Rozwoju Bankowości Spółdzielczej do wystawienia faktury wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak oficjalnej rezygnacji przesłanej w formie pisemnej uprawnia Fundację do wystawienia faktury w wysokości pełnej, 100% odpłatności za szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za szkolenie zdalne następuje na podstawie faktury VAT wystawionej przez FRBS po zakończeniu szkolenia. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej i przesyłane na adres e-mail wskazany przez bank jako właściwy adres przesyłania faktur elektronicznych.