Data rozpoczęcia szkolenia:

14.10.2022

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

13:30

Opis szkolenia:

Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach KONSULTACJI z p. Wojciechem IWANOWEM

Wykładowca: Wojciech Iwanow – pracownik Banku Spółdzielczego, posiada uprawnienia lustracyjne Krajowej  Rady  Spółdzielczej,  współpracownik  Związku  Rewizyjnego  Banków  Spółdzielczych w Poznaniu w zakresie ryzyka bankowego i audytu wewnętrznego, trener w zakresie zarządzania ryzykiem i audytu wewnętrznego, autor regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ryzykiem. współpracującym z Fundacją od lat, którego szkolenia cieszą się dużym zainteresowaniem.

Spotkanie odbędzie się na platformie Clickmeeting stosowanej systematycznie przy naszych szkoleniach. Komunikacja jak dotychczas w formule chatu oraz z wykorzystaniem trybu pytań i odpowiedzi (Q&A).

Koszt spotkania konsultacyjnego wynosi:

Koszt dla nowych uczestników: Udział w 1 spotkaniu konsultacyjnym – 260 zł/os. brutto

„Abonament-2” – Udział w 2 spotkaniach /październik-listopad/ – 480,-/os. brutto.

„Abonament-3” – Udział w 3 spotkaniach /październik-listopad-grudzień/ – 660,-/os. brutto.

Dotychczasowi uczestnicy:  Osoby uczestnicząc (do końca roku) w co najmniej 3 spotkaniach – otrzymują kwotę z abonamentu-3 (rozliczenie – za 3 spotkanie)

Kolejne spotkania zaplanowane są: 25 listopada, 9 grudnia 2022r.

Dodatkowych informacji o planowanych konsultacjach udziela:

 Krzysztof Janka – Dyrektor Oddziału we Wrocławiu
kom. 601 272 702; 500 358 650
e-mail: krzysztof.janka@bankbps.pl

e-mail: Krzysztof.janka@frbs.org.pl

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 13.30-15.00 +Q&A

Zakres konsultacji:

1) organizacja banku,
2) ocena odpowiedniości,
3) ryzyka bankowe,
4) ochrona danych osobowych, wymogów Rekomendacji D KNF, PSD2,
5) compliance.

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia

    Liczba miejsc jest ograniczona. O możliwości udziału decydować będzie kolejność zgłoszeń. Ze względu na ograniczenia techniczne, obowiązuje limit: jeden Pracownik Banku na jedno szkolenie w formie webinaru.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.