Data rozpoczęcia szkolenia:

29.06.2022

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach KONSULTACJI z p. Wojciechem IWANOWEM

Pierwsze ze spotkań, odbyło się 20.05.2022 i cieszyło się dużym zainteresowaniem.

Było odpowiedzią na zapytania w trakcie realizowanych szkoleń on-line, na których pojawiały się wielokrotnie pytania nie związane bezpośrednio z danym tematem szkolenia, a bardzo istotne oraz wymagające analizy, specjalnego potraktowania, rozwiana wątpliwości i przedyskutowania. Po raz drugi odpowiadamy więc na zapotrzebowanie specjalistów bankowych w zakresie:

1) organizacji banku,
2) oceny odpowiedniości,
3) ryzyk bankowych,
4) ochrony danych osobowych, wymogów Rekomendacji D KNF, PSD2,
5) compliance. W trakcie spotkania można w gronie zainteresowanych specjalistów podyskutować na tematy bankowe, rozwiązać problemy, a jednocześnie wymienić wspólnie opinie, przemyślenia.

Wykładowca: Wojciech Iwanow – pracownik Banku Spółdzielczego, posiada uprawnienia lustracyjne Krajowej  Rady  Spółdzielczej,  współpracownik  Związku  Rewizyjnego  Banków  Spółdzielczych w Poznaniu w zakresie ryzyka bankowego i audytu wewnętrznego, trener w zakresie zarządzania ryzykiem i audytu wewnętrznego, autor regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ryzykiem. współpracującym z Fundacją od lat, którego szkolenia cieszą się dużym zainteresowaniem.

Spotkanie KONSULTACYJNE (2) zaplanowaliśmy w dn. 29.06.2022r. /środa/ – godz. 9.00 (2 h + Q&A)

(kolejne spotkanie, biorąc pod uwagę sezon urlopowy : lipiec lub sierpień  – w uzgodnieniu)

Spotkanie odbędzie się na platformie Clickmeeting stosowanej systematycznie przy naszych szkoleniach. Komunikacja jak dotychczas w formule chatu oraz z wykorzystaniem trybu pytań i odpowiedzi (Q&A).

Zgłoszenie udziału w spotkaniu konsultacyjnym przyjmujemy do dn. 24.06.2022 – w tym też terminie prosimy uczestników o przysłanie pytań, tematyki, problemów nad którymi w danym dniu konsultacji chcielibyście Państwo szczególnie się skupić.

Proszę o przysłanie zagadnień do dyskusji i konsultacji na adres:

krzysztof.janka@bankbps.pl – informacja zostanie przekazana zbiorczo wykładowcy lub bezpośrednio do prowadzącego konsultacje: wiwanow@appoint.pl

W temacie maile proszę wpisać: Konsultacje_WI_29.06.2022

Zgłoszenia uczestnictwa dokonujemy podobnie jak przy szkoleniach zdalnych: na stronie https://frbs.org.pl/harmonogram-zdalne/ wybierając pod datą: 29.06.2022 pozycję: „Konsultacje (W.Iwanow) – 29.06.2022” lub na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Koszt spotkania konsultacyjnego wynosi:

Udział w 1 spotkaniu konsultacyjnym – 260 zł/os. brutto Dla korzystających z „Abonamentu” – Udział w 3 spotkaniach /maj-czerwiec-lipiec_sierpień/ – 660,-/os. brutto.

(rabat udzielony będzie przy 3 spotkaniu)

 

Dodatkowych informacji o planowanych konsultacjach udziela:

 Krzysztof Janka – Dyrektor Oddziału we Wrocławiu
kom. 601 272 702; 500 358 650
e-mail: krzysztof.janka@bankbps.pl

e-mail: Krzysztof.janka@frbs.org.pl

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 9.00-11.00 +Q&A

Zakres konsultacji:

1) organizacja banku,
2) ocena odpowiedniości,
3) ryzyka bankowe,
4) ochrona danych osobowych, wymogów Rekomendacji D KNF, PSD2,
5) compliance.

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach zdalnych

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com  z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład:

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu zdalnym

    Zgłoszenie na szkolenie zdalne

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia zdalnego

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia zdalnego

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia zdalnego

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej na adres e-mail szkoleniazdalne@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Fundację Rozwoju Bankowości Spółdzielczej do wystawienia faktury wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak oficjalnej rezygnacji przesłanej w formie pisemnej uprawnia Fundację do wystawienia faktury w wysokości pełnej, 100% odpłatności za szkolenie.

    Zasady odpłatności

    Płatność za szkolenie zdalne następuje na podstawie faktury VAT wystawionej przez FRBS po zakończeniu szkolenia. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej i przesyłane na adres e-mail wskazany przez bank jako właściwy adres przesyłania faktur elektronicznych.