Data rozpoczęcia szkolenia:

03.10.2022

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

10:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest przedstawienie zmian w Rekomendacji S – I vs II, specyfiki kredytów hipotecznych o okresowo stałej stopie procentowej, wymogów informacyjnych wobec klientów przed zawarciem umowy o kredyt hipoteczny, wymogów informacyjnych wobec klientów przy podpisywaniu umowy o kredyt hipoteczny, zapisów umownych (regulaminy, instrukcje, umowy) pod kątem zgodności z Rekomendacją S.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • uczestnicy szkolenia zostaną zaznajomieni z obowiązującymi, ujętymi w kontekście konkretnych przykładów.
  • nawiązanie w materiale szkoleniowym do konkretnych zapisów rekomendacji S.

Adresaci: zarządy banków i dyrektorzy oddziałów, prawnicy, pracownicy działów audytu, obsługi klienta.

PROWADZĄCA:

MARTA PENCZAR – absolwentka Ekonomiki Przedsiębiorstw na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego i Podyplomowego Studium Bankowości Inwestycyjnej Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiej Akademii Bankowej. Od 2011 roku Adiunkt w Katedrze Bankowości Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Autorka i współautorka licznych publikacji o charakterze naukowym i publicystycznym oraz projektów badawczych z zakresu bankowości.

MONIKA LISZEWSKA – absolwentka Finansów Międzynarodowych i Bankowości na Wydziale Ekonomicznym oraz Ekonomiki Przedsiębiorstw na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. W okresie styczeń-czerwiec 2005 studiowała w ramach programu wymiany międzynarodowej Sokrates na uczelni Inholland Hogeschool w Holandii. W czerwcu 2007 roku zdała pierwszy poziom egzaminu na certyfikat z zakresu zarządzania inwestycjami – Chartered Financial Analyst. Od 2007 roku jest pracownikiem IBnGR w Obszarze Badawczym „Bankowość i Rynki Finansowe”.

CENA:

Wybrana forma: Banki Spółdzielcze – uczestnicy projektu „eSka w BS-ach” Banki Spółdzielcze nieuczestniczące w projekcie „eSka w BS-ach”
on-line nieodpłatne w przypadku wyboru bezpłatnego szkolenia w ramach pakietu

 lub 260 zł/os brutto (szkolenie poza pakietem)

260 zł/os brutto
stacjonarnie nieodpłatne w przypadku wyboru bezpłatnego szkolenia w ramach pakietu

 lub 260 zł/os brutto (szkolenie poza pakietem)

480 zł/os brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 10.00-14.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Zmiany w Rekomendacji S – I vs II.
  2. Specyfika kredytów hipotecznych o stałej i okresowo-stałej stopie procentowej – doświadczenia europejskie.
  3. Wymogi informacyjne wobec klientów przed zawarciem umowy o kredyt hipoteczny – Rekomendacja S, UoKH.
  4. Wymogi informacyjne wobec klientów przy podpisywaniu umowy o kredyt hipoteczny – Rekomendacja S, UoKH.
  5. Analiza zapisów umownych (regulaminy, instrukcje, umowy) pod kątem zgodności z Rekomendacją S.

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia

    Liczba miejsc jest ograniczona. O możliwości udziału decydować będzie kolejność zgłoszeń. Ze względu na ograniczenia techniczne, obowiązuje limit: jeden Pracownik Banku na jedno szkolenie w formie webinaru.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.