Data rozpoczęcia szkolenia:
19.03.2021
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:30
Opis szkolenia:
Cele szkolenia:
- Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy uczestników w zakresie statusu prawnego jednostek samorządu terytorialnego w kontekście działalności banków spółdzielczych, w tym w zakresie prowadzenia rachunków bankowych oraz zaciągania kredytów, związanych z działalnością zarówno poszczególnych jednostek samorządu terytorialnego jak i ich jednostek organizacyjnych.
Korzyści ze szkolenia:
- Uczestnicy szkolenia zostaną zaznajomieni z najczęściej pojawiającymi się problemami w kontekście zawierania i realizacji umów na usługi bankowe z jednostkami samorządu terytorialnego.
- Szkolenie omawia podstawowe podobieństwa i różnice uprawnień i obowiązków banków spółdzielczych startujących w przetargach na gruncie obowiązującej oraz nowej ustawy PZP – wchodzącej w życie w 2021 r.
Adresaci:
Szkolenie jest skierowane do banków spółdzielczych współpracujących w zakresie usług bankowych z jednostkami samorządu terytorialnego.
Trener: MARCIN SKOLIMOWSKI – radca prawny. Stały współpracownik Fundacji Rozwoju Bankowości Spółdzielczej. Wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Ukończył aplikację radcowską w OIRP w Warszawie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe jako prawnik, które zdobywał w departamentach i biurach prawnych organów administracji publicznej, organach samorządu terytorialnego oraz w kancelariach prawnych
CENA: 160 zł
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.30 – 12.30
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
- Gmina, powiat, województwo a działalność banków spółdzielczych;
- Bankowa obsługa budżetu jednostki samorządu terytorialnego;
- Zaciąganie kredytów przez jednostki samorządu terytorialnego;
- Stosowanie prawa zamówień publicznych i finansów publicznych a działalność banków spółdzielczych.
- Nowe prawo zamówień publicznych a prawa i obowiązki banków spółdzielczych;
- Pytania i indywidualne konsultacje.
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach zdalnych
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu zdalnym
Zgłoszenie na szkolenie zdalne
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia zdalnego
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia zdalnego
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia zdalnego
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej na adres e-mail szkoleniazdalne@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Fundację Rozwoju Bankowości Spółdzielczej do wystawienia faktury wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak oficjalnej rezygnacji przesłanej w formie pisemnej uprawnia Fundację do wystawienia faktury w wysokości pełnej, 100% odpłatności za szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za szkolenie zdalne następuje na podstawie faktury VAT wystawionej przez FRBS po zakończeniu szkolenia. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej i przesyłane na adres e-mail wskazany przez bank jako właściwy adres przesyłania faktur elektronicznych.