Data rozpoczęcia szkolenia:

21.06.2023

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zapoznanie się z całym procesem negocjacyjnym, a w szczególności z przygotowaniem się do negocjacji jako jednym z najistotniejszych etapów do osiągnięcia zamierzonego celu.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • podstawowa wiedza o stylach negocjacyjnych,
  • poznanie skutecznych sposobów na przygotowanie do negocjacji,
  • znajomość różnicy między kwestią, stanowiskiem a interesem w negocjacjach,
  • umiejętność ustalenia celu na negocjacje,
  • wiedza jak budować kwestie, stanowiska i argumenty negocjacyjne,
  • wzrost świadomości roli przygotowania do negocjacji.

ADRESACI: Szkolenie dedykowane doradcom, kierownikom zespołu, dyrektorom oddziału i wszystkim, którzy negocjują – z klientami, współpracownikami i chcą się dobrze do negocjacji przygotować.

PROWADZĄCA: KATARZYNA KLIMEK – Coach ICC (International Coaching Community). Mediator wpisany na listę mediatorów stałych przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Z wykształcenia prawnik z praktyki zawodowej menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, negocjacjach i rozwijaniu kompetencji miękkich. Prowadzi szkolenia z mediacji, negocjacji, konfliktu, technik komunikacyjnych i zarządzania zespołem.

CENA: 150 zł/os brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Czym są negocjacje?
  • Definicja negocjacji
  • Rodzaje negocjacji
  1. Style negocjacyjne
  • Negocjacje kooperacyjne
  • Negocjacje rywalizacyjne
  • Negocjacje rzeczowe
  1. Etapy negocjacji
  • Przygotowanie
  • Otwarcie
  • Negocjacje właściwe
  • Zakończenie negocjacji
  1. Negocjacje spontaniczne czy zaplanowane?
  • Siła przygotowania
  • Lista przygotowania do negocjacji
  1. Interesy w negocjacjach
  • Czy się różnią: kwestia, interes, stanowisko, potrzeba, problem w negocjacjach?
  • Co chcę osiągnąć negocjując?
  • Cele na negocjacje
  1. Mój partner / klient w negocjacjach
  • Z kim negocjuję?
  • Na czym zależy memu partnerowi / klientowi w negocjacjach?
  • Skąd pozyskiwać wiedzę o partnerze / klientowi w negocjacjach?
  1. BATNA
  • Co to jest i dlaczego warto ją określić przed negocjacjami?
  1. Argumenty w negocjacjach
  • Jak definiować argumenty by nam pomagały w negocjacjach?
  • Skąd wziąć argumenty?
  1. Podsumowanie

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .