Data rozpoczęcia szkolenia:

14.06.2023

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

  • dowiedzieć się, jak komunikować się z młodym pokoleniem, aby nawiązać nić porozumienia;
  • zrozumieć, czym kierują się młode osoby przy wyborze banku, jakie są ich priorytety i jakie stawiają sobie cele.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Zdobycie wiedzy:

  • czym różnią się od siebie młodzi ludzie?
  • jakie czynniki wpływają na wybory młodego pokolenia?
  • jak należy się komunikować z młodym pokoleniem?

ADRESACI: Szkolenie dedykowane dyrektorom oddziału, doradcom klienta, kasjerom, a także wszystkim osobom zainteresowanym pozyskaniem wiedzy o preferencjach i wyborach młodego pokolenia.

PROWADZĄCY: JAROSŁAW ROŹMIAREK – absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR we Wrocławiu, Podyplomowego Studium Zarządzania Marką i Szkoły Trenerów Akademii Nauki. Posiada certyfikat metody Sandler Selling System, Sandler Management Solutions oraz tytuł Master NLP. Na swoim koncie ma ponad 900 dni szkoleniowych i sesji coachingowych.

CENA: 150 zł/os brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

1. Pokolenia funkcjonujące na rynku (czym się charakteryzują).
1.1. Pokolenie BB;
1.2. Pokolenie X;
1.3. Pokolenie Y;
1.4. Pokolenie Z.
2. Oczekiwania poszczególnych pokoleń w stosunku do usług bankowych.
2.1. Na co zwracają uwagę, co jest dla nich ważne?
2.2. Nowocześnie czyli jak?
2.3. Jak skutecznie komunikować się z poszczególnym pokoleniami?
3. Dlaczego tak wiele firm koncentruje się na pokoleniu Y i Z.
3.1. Przedstawiciele tych dwóch pokoleń chcą kupować więcej;
3.2. Jakie są nasze błędne przekonania o przedstawicielach z tych pokoleń;
3.3. Słowa klucze: wygoda, tempo, nowoczesność, wiele możliwości;
3.4. Młody klient – wyższa świadomość możliwości, wyższy poziom oczekiwań.
4. Klienci pokolenia Y i Z mogą stać się naszymi klientami:
4.1. Stosujemy podejście indywidualne do każdego klienta;
4.2. „Nowocześnie” ma wiele swoich odsłon, warto to weryfikować;
4.3. Wartości jakimi się kierujemy też są ważne dla naszych klientów;
4.4. Zadajmy sobie pytania:
• „Za co nasi aktualni klienci nas lubią”
• „Dlaczego zostali naszymi klientami”
• „Co musiało by się stać abyśmy pozyskali klientów z pokolenia Y i Z”

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .