Data rozpoczęcia szkolenia:
14.06.2023
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:00
Opis szkolenia:
CELE SZKOLENIA:
- dowiedzieć się, jak komunikować się z młodym pokoleniem, aby nawiązać nić porozumienia;
- zrozumieć, czym kierują się młode osoby przy wyborze banku, jakie są ich priorytety i jakie stawiają sobie cele.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Zdobycie wiedzy:
- czym różnią się od siebie młodzi ludzie?
- jakie czynniki wpływają na wybory młodego pokolenia?
- jak należy się komunikować z młodym pokoleniem?
ADRESACI: Szkolenie dedykowane dyrektorom oddziału, doradcom klienta, kasjerom, a także wszystkim osobom zainteresowanym pozyskaniem wiedzy o preferencjach i wyborach młodego pokolenia.
PROWADZĄCY: JAROSŁAW ROŹMIAREK – absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR we Wrocławiu, Podyplomowego Studium Zarządzania Marką i Szkoły Trenerów Akademii Nauki. Posiada certyfikat metody Sandler Selling System, Sandler Management Solutions oraz tytuł Master NLP. Na swoim koncie ma ponad 900 dni szkoleniowych i sesji coachingowych.
CENA: 150 zł/os brutto
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
1. Pokolenia funkcjonujące na rynku (czym się charakteryzują).
1.1. Pokolenie BB;
1.2. Pokolenie X;
1.3. Pokolenie Y;
1.4. Pokolenie Z.
2. Oczekiwania poszczególnych pokoleń w stosunku do usług bankowych.
2.1. Na co zwracają uwagę, co jest dla nich ważne?
2.2. Nowocześnie czyli jak?
2.3. Jak skutecznie komunikować się z poszczególnym pokoleniami?
3. Dlaczego tak wiele firm koncentruje się na pokoleniu Y i Z.
3.1. Przedstawiciele tych dwóch pokoleń chcą kupować więcej;
3.2. Jakie są nasze błędne przekonania o przedstawicielach z tych pokoleń;
3.3. Słowa klucze: wygoda, tempo, nowoczesność, wiele możliwości;
3.4. Młody klient – wyższa świadomość możliwości, wyższy poziom oczekiwań.
4. Klienci pokolenia Y i Z mogą stać się naszymi klientami:
4.1. Stosujemy podejście indywidualne do każdego klienta;
4.2. „Nowocześnie” ma wiele swoich odsłon, warto to weryfikować;
4.3. Wartości jakimi się kierujemy też są ważne dla naszych klientów;
4.4. Zadajmy sobie pytania:
• „Za co nasi aktualni klienci nas lubią”
• „Dlaczego zostali naszymi klientami”
• „Co musiało by się stać abyśmy pozyskali klientów z pokolenia Y i Z”
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .