Data rozpoczęcia szkolenia:
18.03.2021
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:30
Opis szkolenia:
Cele i korzyści ze szkolenia:
⟹ Przypomnienie zasad funkcjonowania kart płatniczych – ujęcie praktyczne.
⟹ Przedstawienie działań innowacyjnych – przyszłość kart.
Forma szkolenia:
Szkolenie online prowadzone jest w formie prezentacji w kilku modułach. Po każdym module następuje przerwa, w trakcie której Prowadzący odpowiada na zadane na czacie pytania Uczestników.
Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań na żywo i za pomocą czatu przez cały czas trwania szkolenia.
Adresaci szkolenia:
Pracownicy Banku Spółdzielczego zajmujący się obsługą kart płatniczych, zarówno klientów indywidualnych jak i klientów instytucjonalnych.
Trener: ALINA WITEK – Pracownik Wydziału Kart i Rozliczeń Kartowych w Banku BPS S.A. pracuje od 2001 roku. Uczestniczyła w przygotowywaniu i wdrażaniu kilku produktów kartowych w Zrzeszeniu Banku BPS S.A., wieloletni wykładowca współpracujący z FRBS.
CENA: 160 zł
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.30 – 12.30
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
Produkty od strony operacyjnej:
- Oferta kart debetowych i kredytowych w Zrzeszeniu BPS – Visa i MasterCard
- Zasady funkcjonowania kart debetowych i kredytowych
- Cykl rozliczeniowy karty kredytowej – termin, odsetki
- Procedura związana z wydawaniem kart debetowych i kredytowych – jak przygotować się do wydawnictwa poszczególnych produktów kartowych
- Portal kartosfera.pl, usługa 3D Secure, limity internetowe na kartach – istota i możliwości dla Klienta
- Plan ratalny w karcie – czym różni się od tradycyjnego planu
- Ubezpieczenie kart płatniczych
- Korzyści związane z posiadaniem karty kredytowej dla klienta i dla banku. Dlaczego warto wdrożyć kartę kredytową w Banku
- Tokenizacja, PSD II
- Moduł Visiona CMG, CIC, Claims – praktycznie obsługa kart.
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach zdalnych
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu zdalnym
Zgłoszenie na szkolenie zdalne
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia zdalnego
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia zdalnego
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia zdalnego
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej na adres e-mail szkoleniazdalne@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Fundację Rozwoju Bankowości Spółdzielczej do wystawienia faktury wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak oficjalnej rezygnacji przesłanej w formie pisemnej uprawnia Fundację do wystawienia faktury w wysokości pełnej, 100% odpłatności za szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za szkolenie zdalne następuje na podstawie faktury VAT wystawionej przez FRBS po zakończeniu szkolenia. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej i przesyłane na adres e-mail wskazany przez bank jako właściwy adres przesyłania faktur elektronicznych.